Hvem spillede i Olympia Hall Paris d. 24. ~
Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 06-08-05 18:34

D. 24 juli i år kom jeg for forbi koncerthallen Olympia i Paris på vej til
lufthavnsbussen. Det må været koncert senere på dagen, for jeg har aldrig
set så mange goths samlet på et sted. Jeg måtte beherske mig temmelig meget
for ikke at skraldgrine

Nogen, der ved, hvem der spillede den dag?

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi
Quidquid latine dictum sit altum viditur

Fra : Bruno

Dato : 06-08-05 19:23

Lars Kyndi Laursen wrote:
> [...]
> for ikke at skraldgrine
>
> Nogen, der ved, hvem der spillede den dag?

DIR EN GREY

Mvh

Bruno

Fra : Lars Kyndi Laursen