argh, hvad hedder denne her sang?
Fra : Koeffe

Dato : 06-08-05 13:16

Jeg har en sang på hjernen som jeg ikke kan komme på hvad er
for en. Jeg kan huske starten. Det er en gammel klassiker
mener jeg, så når jeg finder ud af hvad det er for en, siger
jeg med garanti: D'oooh! :cD

Nå, men den starter sådan her:

I've been spendin' my tiiiiime, on you babe
just to let you know your mine (?) - er lidt i tvivl om
denne her linie.

Kom med den tak. Jeg er ved at blive sindssyg!

--
Koeffe

Fra : Steffen Sørensen

Dato : 06-08-05 13:23

"Koeffe" <graphic.muse[fjernes]@[fjernes]gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> just to let you know your mine (?) - er lidt i tvivl om
> denne her linie.
> Kom med den tak. Jeg er ved at blive sindssyg!

Det kan vi jo ikke ha' :)

> --
> Koeffe

Kan det være Roxette med "Spending My Time".
Se teksten her:
http://www.roxette.nl/lyricsarchive/song.asp?id=252

hilsen
Steffen
--
Togo Lounge (c) by All Meens Inc.

Fra : Koeffe

Dato : 06-08-05 13:34

"Steffen Sørensen"

| Kan det være Roxette med "Spending My Time".
| Se teksten her:
| http://www.roxette.nl/lyricsarchive/song.asp?id=252

Nej, genren er soul/funk skulle jeg måske lige sige...

Jeg tænker selv noget i retningen af Andrew Strong, Tom
Jones eller sådan noget.

--
Koeffe

Fra : Koeffe

Dato : 06-08-05 16:33

"Koeffe"

| Kom med den tak. Jeg er ved at blive sindssyg!

LOL! Nu kom jeg selv på den. Det er nogen jeg kender
personligt's band der har lavet sangen som jeg havde på
hjernen. Dvs. den er ikke udgivet, så I har ingen chance for
at kende den.

Undskyld ulejligheden :cp

--
Koeffe