Sang fra mandrilaftalen
Fra : Christian TC

Dato : 05-08-05 21:02

Hej NG

Jeg leder efter en sang fra Casper & Mandrilaftalen hvor Lasse Rimmer synger
på tysk. Nogen der ved hvad den hedder og hvilket afsnit jeg kan finde
sangen i?

Mvh
Christian Trier

--
Mvh Christian TC
"Fluefiskeri er spild af tid, tænk på hvor små de er!"

Fra : mikkel.eriksen@gmail~

Dato : 05-08-05 21:26

Den eneste tyske jeg lige kan komme i tanke om er Andreas Dorau - Das
Weisst Nur Du, men den er det Casper der synger.

Kan du komme med noget mere information om sketchen den var med i?

Fra : Christian TC

Dato : 05-08-05 21:28

<mikkel.eriksen@gmail.com> wrote in message
> Den eneste tyske jeg lige kan komme i tanke om er Andreas Dorau - Das
> Weisst Nur Du, men den er det Casper der synger.
>
> Kan du komme med noget mere information om sketchen den var med i?

Hej Mikkel

Tak for svaret, det var lige netop den jeg søgte efter. Jeg forvekslede bare
Lasse Rimmers sprøde stemme med Caspers

Mvh
Christian

Fra : Thomas

Dato : 05-08-05 21:54

"Christian TC" <christoffertheviking@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> <mikkel.eriksen@gmail.com> wrote in message

> Hej Mikkel
>
> Tak for svaret, det var lige netop den jeg søgte efter. Jeg forvekslede
> bare Lasse Rimmers sprøde stemme med Caspers

Deres stemme?? Det må da vist have været deres udseende, siden der ikke
er nogen af dem der 'synger' sangen Casper mimer bare til den

Mvh. Thomas

Fra : Henrik F

Dato : 06-08-05 02:14

Hej Christian

Hvis du køber "Casper & Mandrilaftalen 1" på DVD, så følger der en CD med,
hvor de mest brugta numre fra serie er på.

/Henrik F

Fra : Lars Petersen

Dato : 06-08-05 10:32

"Henrik F" <no@no.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Christian
>
> Hvis du køber "Casper & Mandrilaftalen 1" på DVD, så følger der en CD med,
> hvor de mest brugta numre fra serie er på.

Det er da vist 2eren der har soundtrack-skiven med

/lars