TORMENTED BY TORMENT
Fra : Søren Lund

Dato : 06-06-01 21:52

jeg ved ikke om dette er den rigtige gruppe at stille dette spørgsmål, men
jeg vover det ene øje og gør det alligevel, i håbet om at man vil bære over
med en newbie, hvad angår at poste indlæg i nyheds grupper.

Nå men til sagen til sagen. sagen er den at efter jeg har skiftet min
computer ud med en 1ghz athlon med 256 mb ram, ati rage fury pro grafikkort,
fortissimo lydkort(Yamaha chip), og Windows ME som styre system, kan jeg
slet ikke starte torment. Dårligt nok installere det, det lykkedes dog efter
gentagne forsøg.
Der kommer ikke nogen fejl meddelelse, ingen blå skærm, ingen freezes, nada
niks INTET sker når jeg prøver på at starte det.
Har nogle af i andre oplevet det, og i så fald hvad har i gjort for at løse
problemet. Og ja jeg har hentet patchen og læst deres meget sparsomme
support på nettet.

Håber at nogen kan hjælpe mig.

og endnu engang, jeg beklager hvis dette er den forkerte gruppe at spørge om
dette

Fra : Kitiara

Dato : 06-06-01 22:22

Og du har evig ret i at det er den forkerte gruppe du er i, ikke ment som
kritik, men blot som hjælp.
Denne gruppe ville have været til dels rigtig hvis du havde haft spørgsmål
om reglerne til Torment. Men til dette spørgsmål bør du nok forhører dig i :
dk.spil.computer i stedet.

Fra : Yulian K. Gaard

Dato : 07-06-01 12:09

Tjaa ... jeg ville nærmere spørge forhandler eller udgiver.

--

Respectfully submitted.

" Magic is a way of life. "

Fra : KG

Dato : 07-06-01 16:32

Jeg har oplevet ved flere spil at de ikke fungerer selvom min puter har
længe passeret minimums krav... bare find dig i det...

Fra : Yulian K. Gaard

Dato : 07-06-01 17:23

Jeg ved det ! E-mailer lige svaret til dig !!! =)=)=)=)

--

Respectfully submitted.

" Magic is a way of life. "