gode film
Fra : Martin

Dato : 07-09-05 11:49

hvis nu vi skal slappe af i weekenden til nogle nye gode film (2004-2005)

hvilke vil i så anbefale ?

genre >>

danske :

komedie :

action :

gyser :

nævn gerne så mange i nu kan finde på,bare de ikke er ældre end 2004 og
helst så nye som mulig,måske er der nogle gode klassikere imellem,men det
har ingen interesse :)

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 07-09-05 12:06

Martin wrote:

> hvilke vil i så anbefale ?

> komedie :
Meet the Fockers
Shaun of the Dead
Team America:World police

> action :
Kung Fu Hustle
Danny the Dog / Unleashed
Fighter in the wind

Må jeg tilføje Thrillers som genre:
The Machinist
Oldboy

> gyser :

Her skal du til asien for at finde noget der er værd at se på:

A Tale of Two Sisters
Dark Water (japansk udgave)
The Ring

Det var sådan lige hvad jeg kunne komme på.

Med venlig hilsen
Laars Hoffmann

Fra : Martin

Dato : 07-09-05 19:15

>Kung Fu Hustle
>Danny the Dog / Unleashed
>Fighter in the wind
>Oldboy
>A Tale of Two Sisters

jeg ved ikke om det er mig,men der var mange film (ovenstående) på din liste
jeg ikke synes jeg kunne finde på dvd release listen ?

Martin

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 07-09-05 20:15

Martin wrote:

> jeg ved ikke om det er mig,men der var mange film (ovenstående) på din liste
> jeg ikke synes jeg kunne finde på dvd release listen ?

Det er muligt de ikke er udkommet i Danmark, jeg plejer at købe via
udenlandske butikker som f.eks cd-wow

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Per

Dato : 08-09-05 09:58

> komedie :
Meet the Fockers - (BORING!)
Shaun of the Dead - (BORING)

> action :
Danny the Dog / Unleashed - (TOTAL B-FILM)

Ja undskyld, men jeg bliver da nødt til at gribe ind her da jeg ikke kan se
hvorfor Martin dog skulle have spildt sin weekend.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 08-09-05 10:31

On Thu, 8 Sep 2005 10:57:35 +0200, "Per" <no@tak.dk> wrote:

> [...]
>

>Ja undskyld, men jeg bliver da nødt til at gribe ind her da jeg ikke kan se
>hvorfor Martin dog skulle have spildt sin weekend.

Smag og behag - som altid.

Du bruger ordet "B-film" negativt? Bah! Fis tilbage til Øst for
Paradis.

Danny er i øvrigt ikke nogen gængs B-film som fx Cradle 2 the Grave
(som for resten også er glimrende popcorn-underholdning).
Topskuespillerne Bob Hoskins og Morgan Freeman er med som henholdsvis
gangsterchef i Glasgow og blind klaverstemmer, og manus er af Luc
Besson, hvilket giver filmen præcis den drejning, der hæver den over
lignende produkter. Hvis man kan lide "The Transporter" (samme
instruktør). er det her også en fed film.

mvh
Niels Søndergaard

Fra : Per

Dato : 12-09-05 14:45

> Du bruger ordet "B-film" negativt? Bah! Fis tilbage til Øst for
> Paradis.

Hvis det er filmen du snakker om, så har jeg aldrig set den. Hvis det er
biografen, så har jeg aldrig været der ;)~~

>..manus er af Luc
> Besson, hvilket giver filmen præcis den drejning, der hæver den over
> lignende produkter. Hvis man kan lide "The Transporter" (samme
> instruktør). er det her også en fed film.

Ja jeg mindes nok ikke andre instruktører, der er gået så meget ned ad bakke
som Besson.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 08-09-05 10:37

Per wrote:

> Meet the Fockers - (BORING!)
> Shaun of the Dead - (BORING)

Du glemte Team America

Fra : Per

Dato : 12-09-05 14:42

"Robert Eriksen" <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> wrote in message

> Du glemte Team America

Nej for den har jeg ikke set ;)

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 07-09-05 17:52

On Wed, 7 Sep 2005 12:48:45 +0200, "Martin" <ole@ole.ole> wrote:

>danske : Brødre, Kongekabale

>komedier: Den er sgu svær!

>action : Danny the Dog, The Punisher

>gyser : The Grudge

mvh
Niels Søndergaard

Fra : Ole Hasen

Dato : 07-09-05 19:10

"Niels Søndergaard" <Niels.Sondergaard@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

lyder godt,havde håbet på lidt mere udvalg...

men bare fyr løs :)

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 07-09-05 19:12

"Martin" <ole@ole.ole> skrev i en meddelelse
> hvis nu vi skal slappe af i weekenden til nogle nye gode film (2004-2005)
>
> hvilke vil i så anbefale ?
>
> genre >>
>
> danske:
Kongekabale

> komedie :
Dodgeball, Calendar Girls, Shaun of the dead, Kung Fu Hustle

> action :
Danny the Dog, Ong Bak, New Police Story, Fighter in the wind

> gyser :
A tale of two sisters
Land of the dead
Dawn of the dead (remake)