Nazifilm og nøgne damer.
Fra : Lasse Hansen

Dato : 04-09-05 20:10

Hej Gruppe,

Jeg elsker B-film, og specielt hvis der er nøgne damer med som bliver
sodomized, rock on.

Anyways, har jeg fundet dette billedelink:
http://poststuff2.entensity.net/090205/image.php?pic=uh.jpg

Er her nogen der kan fortælle mig hvilken film det stammer fra?

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 04-09-05 20:27

On Sun, 4 Sep 2005 21:09:56 +0200, "Lasse Hansen" <in@vali.d> wrote:

> [...]
>http://poststuff2.entensity.net/090205/image.php?pic=uh.jpg
>
>Er her nogen der kan fortælle mig hvilken film det stammer fra?

Jeg tænkte straks på Lebensborn (Kærlighed på Førerens befaling) fra
1961, men den er i sort/hvid, så det kan ikke være den. Det er næppe
fra en pornofilm. Dertil ser pigerne for naturlige ud.

mvh
Niels Søndergaard

Fra : Morbid Angel

Dato : 04-09-05 20:25

> [...]

>http://poststuff2.entensity.net/090205/image.php?pic=uh.jpg
>
>Er her nogen der kan fortælle mig hvilken film det stammer fra?

Hvis jeg ikke tager helt fejl er det fra Tinto Brass's Salon Kitty
IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0075163/

Mvh

MA

Mine DVDfilm: http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/MorbidAngel

Fra : Lasse Hansen

Dato : 04-09-05 20:55

> Hvis jeg ikke tager helt fejl er det fra Tinto Brass's Salon Kitty
> IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0075163/

Hvis det ikke er den, ser den også spændende ud
(http://www.dvddrive-in.com/reviews/n-s/salonkitty1975.htm) så den er også
bestilt.
Tak for den hurtige respons.

Fra : Peter Heide

Dato : 05-09-05 18:34

der kan fortælle mig hvilken film det stammer fra?

> Hvis jeg ikke tager helt fejl er det fra Tinto Brass's Salon Kitty
> IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0075163/

Det er den.