Fælles kørsel til Holger Danske træf lørda~
Fra : SmaRTrxxv

Dato : 06-06-01 21:48

Hej NG

Er der nogen herfra gruppen, der kunne tænke sig at følges til Holger
Danske, lørdag.

Min klub kører nemlig fredag, men der kan jeg ikke og så tænkte jeg at det
kan ikke passe hvis jeg er den eneste fra KBH's området der skal derop, på
lørdag. Afgang sent på formiddag eller til middag, så vi kan nå fælles turen
der oppe. Den er kl 14:00.....

--
M.v.h.
Thore Jensen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 06-06-01 22:06

SmaRTrxxv wrote:

> Hej NG
>
> Er der nogen herfra gruppen, der kunne tænke sig at følges til Holger
> Danske, lørdag.

Hvaeøh, hvor er det?
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Anders Winther

Dato : 06-06-01 22:18

> Hvaeøh, hvor er det?
Holger Danske holder til i Helsingør.. Mon det kunne være dér?

Mvh.
Anders Winther
XJ600S

Fra : Jes Vestervang

Dato : 06-06-01 23:44

Anders Winther wrote:

> Holger Danske holder til i Helsingør.. Mon det kunne være dér?

*host*....jeg sagde ingenting

Fra : sjukker@worldonline.~

Dato : 07-06-01 18:06

HVEM KENDER IKKE HOLGER DANSKE TRÆF ??????

Hilsen røde SJUKKERNE MC HORNBÆK

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 07-06-01 19:51

<sjukker@worldonline.dk> skrev i en
> HVEM KENDER IKKE HOLGER DANSKE TRÆF ??????
>
> Hilsen røde SJUKKERNE MC HORNBÆK

Det gør jeg ikke ?

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Bo Thomsen

Dato : 07-06-01 20:53

> Det gør jeg ikke ?

> Dennis Pedersen
> Moto Guzzi Nevada 750 Club

heller ikk mig
Bo Thomsen
vfr750f-g - til salg
bbt@worldonline.dk

Fra : Gurli Jensen

Dato : 07-06-01 21:46

Bo Thomsen <bbt@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:OVQT6.9743$R84.1214270@news010.worldonline.dk...

> heller ikk mig
> Bo Thomsen
> vfr750f-g - til salg
> bbt@worldonline.dk

Det gør jeg til gengæld!!
Det er MC 777 fra Helsingør som arrangerer "Holger Danske Træf".
Der kan læses mere om dette traditionsrige træf på www.mc777.dk under træf.
Der står også en kort beskrivelse, hvis man går ind på www.dkmc.dk under
træfkalender i juni. Her ligger der også et link til MC 777.
Jeg tager i år til Swedish Bikemeet; men måske mødes vi til Fuldmånetræf i
oktober!!
Hilsen Gurli

Fra : John Thomsen

Dato : 08-06-01 11:22