Søger navnet på en tegneserie i tv..
Fra : Lasse Madsen

Dato : 24-08-05 17:41

Hej

For en del år siden ... 8 måske gik der en tegneserie på TV3 måske TV3+ lidt
ala Simpsons med en fyr jeg mener hed Jay det eneste tydelige jeg kan huske
er at han var fed, havde sort hår og var journalist og havde pulitzer
prisen.

Er der nogen som kan huske hvad tegneserien hed ?

M.v.h.
Lasse Madsen

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 24-08-05 17:48

"Lasse Madsen" <spam@electrologic.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen som kan huske hvad tegneserien hed ?

Prøv i tv-gruppen

Mikkel

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 24-08-05 17:52

Lasse Madsen skrev:

> [...]
> journalist og havde pulitzer prisen.
>
> Er der nogen som kan huske hvad tegneserien hed ?

Den animerede serie hedder "The Critic" og er skabt af Simpsons-folkene Mike
Reiss og Al Jean.

--
Mvh. Peter

Fra : Lasse Madsen

Dato : 24-08-05 18:09

Hej Peter,

> Den animerede serie hedder "The Critic" og er skabt af Simpsons-folkene
> Mike Reiss og Al Jean.

Lige præcis !

Tusinde tak !

M.v.h.
Lasse

Fra : Martin T.

Dato : 24-08-05 17:57

"Lasse Madsen" <spam@electrologic.dk> wrote in message
> [...]
> pulitzer prisen.
>
> Er der nogen som kan huske hvad tegneserien hed ?

Mon ikke du tænker på "the critic" ?

http://www.imdb.com/title/tt0319232/

Mvh
Martin T.