Western ?
Fra : digi

Dato : 20-08-05 00:38

Hvad er titlen på den western hvor helten slæber rundt på en kiste, og
hvor man før for at se hvad der gemmer sig i den til sidst i film ?
ps. også meget gerne en dansk title på film

tia

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 20-08-05 00:54

On Sat, 20 Aug 2005 00:38:20 +0100, digi <digi@mail.dk> wrote:

>Hvad er titlen på den western hvor helten slæber rundt på en kiste, og
>hvor man før for at se hvad der gemmer sig i den til sidst i film ?
>ps. også meget gerne en dansk title på film

Tænker du på Django:
http://akas.imdb.com/title/tt0060315/

På dansk hedder den
Django: Vestens Hævner

Fra : digi

Dato : 20-08-05 01:04

On Sat, 20 Aug 2005 00:53:57 +0100, Thomas Jespersen
<thomas@lucky-music.dk> wrote:

>Tænker du på Django:
>http://akas.imdb.com/title/tt0060315/
>
>På dansk hedder den
>Django: Vestens Hævner
supert hurtigt må jeg sige, yeps det er den
tak Thomas

Fra : digi

Dato : 20-08-05 01:11

<thomas@lucky-music.dk> wrote:

>Tænker du på Django:
>http://akas.imdb.com/title/tt0060315/
>
>På dansk hedder den
>Django: Vestens Hævner

hm er der 2 af dem !?

http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=104366682514552303
http://www.dvdoo.dk/dvdoo/film.asp?Command=14047

så ved jeg sku ikke hvilken en jeg så af dem..dengang

Fra : Morbid Angel

Dato : 20-08-05 10:11

On Sat, 20 Aug 2005 01:10:58 +0100, digi <digi@mail.dk> wrote:

> hm er der 2 af dem !?
>
>http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=104366682514552303
>http://www.dvdoo.dk/dvdoo/film.asp?Command=14047
>
>så ved jeg sku ikke hvilken en jeg så af dem..dengang

Den Django hos DVDoo er ikke den originale Django, det er en Terence
Hill komedie/kopi, selvom coveret fejlagtigt skriver det er den med
Franco Nero.
Blue Underground's Version som Laserdisken sælger er den originale og
en hederlig udgivelse med det originale italienske lydspor.

Mvh

MA

Mine DVDfilm: http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/MorbidAngel

Fra : digi

Dato : 20-08-05 16:14

> [...]
>Blue Underground's Version som Laserdisken sælger er den originale og
>en hederlig udgivelse med det originale italienske lydspor.

Phew, tak for hjælpen MA

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 20-08-05 15:40

"Morbid Angel" <morbid@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Den Django hos DVDoo er ikke den originale Django, det er en Terence
> Hill komedie/kopi, selvom coveret fejlagtigt skriver det er den med
> Franco Nero.

Tak, du har lige sendt opklarelsens lys over mig!

Så har det været Terence Hills version, jeg har set. Husker heller ikke
rigtigt det med kisten, som man altid siger filmen er kendt for... Jeg må
prøve at få set den originale.

Mikkel