Mifune
Fra : Steen Jensen

Dato : 18-08-05 07:50

Mifune filmbladet - er det gået ned, eller kører det som det plejer?
Jeg har flere gange forsøgt at tilmelde mig et abonnement på det
udmærkede blad, men har aldrig hørt et pip tilbage.
Nogen der har held med at abonnere på det?

Fra : Kasper Heftholm Kris~

Dato : 18-08-05 10:47

On Thu, 18 Aug 2005 08:50:21 +0200, panther@os.dk (Steen Jensen)
wrote:

> [...]
>udmærkede blad, men har aldrig hørt et pip tilbage.
>Nogen der har held med at abonnere på det?

Nej det kører skam i bedste velgående, men de har haft lidt bøvl med
deres server, så send dem en mail eller prøv igen.

Kasper

Fra : Ole Kofoed

Dato : 18-08-05 10:56

"Steen Jensen" <panther@os.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> udmærkede blad, men har aldrig hørt et pip tilbage.
> Nogen der har held med at abonnere på det?

Jeg får det til tiden hver gang, har du tilmeldt dig via den mailadresse der
er her? :
http://www.mifune.dk/abonnement.html .

Mvh.

Ole

Fra : Steen Jensen

Dato : 18-08-05 13:17

Ole Kofoed <ole@cowfeet.dk> wrote:

> http://www.mifune.dk/abonnement.html .

Som tidligere nævnt, så har der åbenbart været nogle problemer, så jeg
prøver bare igen