Dead or Alive: The Final
Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 10-08-05 21:05

Hejsa

Ja jeg var også inde hos CDon efter Swingers, og snuppede så "Dead or alive:
The Final" med...Har godt nok ikek været så glad for de få Takashi Miike
film jeg har set, men har ikke givet op mht. ham endnu...

Men såvidt jeg kan forstå er det den tredie i serién, bør jeg se de to andre
først...eller har de ikke noget med hinanden at gøre...det ser det nemlig
ikke ud til udfra det jeg har kunen læse mig til.

Hvad skal jeg forresten forvente af den, det jeg har set af Takashi Miike er
Fudoh og Ichi the Killer..og det var sgu lidt noget crap...men bedst var da
Fudoh. Men Takashi Miike er jo åbenbart ret svær at sætte i bås, så vil
prøve lidt mere fra hans hånd....har også længe haft kig på The Bird people
of China.

Mvh. Brian

http://brian.kjeldsen1.person.emu.dk MSN: kjeldsen76@hotmail.com

....men en ting er sikkert han gik aldrig baglæns som alle de andre skvat.
(Allan Olsen - Taberens søn)

Fra : Morbid Angel

Dato : 11-08-05 00:18

On Wed, 10 Aug 2005 22:05:16 +0200, "Brian, Rikke & Kristian"
<brauner@tele2adsl.dkFJERNDETTE> wrote:

> [...]
>prøve lidt mere fra hans hånd....har også længe haft kig på The Bird people

De tre Dead Or Alive Film er meget forskellige og har forskellige
temaer, mener final er ren science fiction med kæmpe peniser også
videre.
Blev faktisk ret skuffet over Dead Or Alive Serien som jeg syntes var
ret bizar og til tider usammenhængende, men måske skulle jeg se dem
igen.

Mvh

MA

Mine DVDfilm: http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/MorbidAngel

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 11-08-05 08:25

Morbid Angel wrote:

> Mine DVDfilm: http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/MorbidAngel

Emneskift:
Jeg kan se du har fået fat på "Azumi 2: Death or Love". Er den noget
ved? jeg er vældig glad for den første Azumi, men Azumi 2 er jo ikke
instrueret af Kitamura så jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal forvente.
Hvor har du iøvrigt købt filmen? Har din udgave virkelig kun
koreanske og japanske undertekster?

Tillykke med at nå de 2500 film forresten Jeg kan slet ikke forestille
mig hvor meget de må fylde. Mine 600 film er allerede svære at få
plads til

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Morbid Angel

Dato : 12-08-05 00:31

On 11 Aug 2005 00:24:46 -0700, "Lars Hoffmann"
<lars@intercambiodvd.com> wrote:

> [...]
>

>Tillykke med at nå de 2500 film forresten Jeg kan slet ikke forestille
>mig hvor meget de må fylde. Mine 600 film er allerede svære at få

Jeg har snydt jeg var for doven til at tilføje den version af Azumi 2
jeg ahr det er denne version jeg har :
http://shop.hkdvdstore.com/product_info.php?products_id=25243
Ja jeg har hørt at Red Sun som udgiver disse film ikke er helt ren i
kanterne og ikke har rettighederne til at udgive disse versioner i
vesten, men jeg kunne ikke vente =)~

Ja 2500 film fylder godt har et helt værelse/kontor til formålet.