Hvad sker der med Palladium?
Fra : Rune Zedeler

Dato : 07-08-05 14:58

Informationen om renoveringen af Palladium glimrer ved sit fravær.
Er der nogen herinde, der ved noget om, hvad ombygningen indebærer?

-Rune

Fra : Anders Nordentoft-Ma~

Dato : 07-08-05 23:49

"Rune Zedeler" <rz@daimi.au.dk> wrote in message
> Informationen om renoveringen af Palladium glimrer ved sit fravær.
> Er der nogen herinde, der ved noget om, hvad ombygningen indebærer?
>
> -Rune

Alt... Salene, Cafe, Foyer, Billetsalg, Toiletter......og selvfølgelig
navneforandring til Metropole.

Ejeren (Nordisk Film drev kun biografen for ham tidligere) ville ikke sælge
navnet med, da det gamle palladium produktions selskab stadig findes (selvom
det så vidt jeg ved ikke laver nogen film mere)

MVH

Anders

Fra : PerX ...

Dato : 11-08-05 23:01

In article <42f68ff6$0$63771$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
anm@DONTSPAMMEmail.dk says...
> Alt... Salene, Cafe, Foyer, Billetsalg, Toiletter......

Kop holdere i sæderne som skære en i låret hvis man ikke er en teenage
pige? :)

Fra : Peter B. Juul

Dato : 11-08-05 23:12

PerX ... <hyp1999@_hotmail_remove_this_.com> writes:

> Kop holdere i sæderne som skære en i låret hvis man ikke er en teenage
> pige? :)

Forhåbentlig ikke. Så er der jo kun Empire tilbage og de har ikke alle film.
--
Peter B. Juul, o.-.o "We haven't lost and we never will
The RockBear. ((^)) Today you came into our grasp

Fra : klaro@mailcircuit.co~

Dato : 08-08-05 13:42

Det var så det eneste argument der blev brugt . Læs = Jeg ville
ikke tillade navnet overgik til Nordisk Film da vi jo stadigt laver
film og andre produktioner. Har stået på en plance i Palladium inden
lukningen.