Trailers?
Fra : Pistolprinsen

Dato : 06-08-05 16:58

Hejsa,

Findes der mon et sted på Internettet, hvor man kan finde (alle?)
film-trailers og kan downloade dem?

Jeg kender til Apple-Trailers, men det er kun de nyere film.

Så er der jo Videodetective, som er temmelig godt med, men der kan man ikke
downloade dem, men blot få dem at se i browseren.

Findes det ultimative trailer web-site, som osse tillader at man kan
downloade dem?

TIA,

Pistolprinsen

Fra : Morbid Angel

Dato : 06-08-05 18:14

On Sat, 6 Aug 2005 17:57:45 +0200, "Pistolprinsen" <No_Sp@m.Net>
wrote:

> [...]
>downloade dem, men blot få dem at se i browseren.
>
>Findes det ultimative trailer web-site, som osse tillader at man kan

Du kan bare følge linket trailers ved de forskellige film på IMDB

Mvh

MA

Mine DVDfilm: http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/MorbidAngel

Fra : Pistolprinsen

Dato : 06-08-05 19:11

> Du kan bare følge linket trailers ved de forskellige film på IMDB

Problemet er bare at mange af dem kan man ikke downloade...

Pistolprinsen

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-05 10:18

wrote:

>Findes der mon et sted på Internettet, hvor man kan finde (alle?)
>film-trailers og kan downloade dem?

Dave's Trailer Page
<http://www.davestrailerpage.co.uk/>

Mvh Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's just the way I am.
- Homer Simpson