Hjælp til afspille T2 High Def
Fra : Martin Ohlsson

Dato : 06-08-05 14:53

Hej

Jeg har netop købt T2 Extreme DVD med High Def. disken inkluderet. Jeg ville
da prøve at afspille den på computeren, men jeg får en besked om at dette
kun er muligt hvis man bor i USA eller Canada.

Er der nogle der også har denne udgave, og kender et smuthul til at få
afspilleren til at afspille filmen alligevel? Det må da være muligt?

Mvh. Martin

Fra : _helldweller_

Dato : 06-08-05 18:59

"Martin Ohlsson" <prodox_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogle der også har denne udgave, og kender et smuthul til at få
> afspilleren til at afspille filmen alligevel? Det må da være muligt?

Du skal finde dig en proxyserver i USA og så sætte din Media Player op til
at forbinde til nettet gennem denne. På den måde "ser det ud som om" at du
befinder dig i USA og har "ret" til at se den.

Har selv den selvsamme film og jeg har set den et par gange nu, på den måde.

Alternativt kan du, hvis du har mod på det, cracke DRM beskyttelsen på WMV
filen men det er en helt anden snak.

hD.

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 07-08-05 12:25

> [...]
> befinder dig i USA og har "ret" til at se den.
>
> Har selv den selvsamme film og jeg har set den et par gange nu, på den

Jeg har forsøgt mig lidt med det, men kan det måske passe at jeg også er
nødsadiget til at installere den engelske Media Player fremfor den danske?

Desuden har jeg lige et spørgsmål. Henter den en licensnøgle ned en enkelt
gang som så bruges fremover, eller skal man se filmen via proxy hver gang?

Mvh. Martin

Fra : _helldweller_

Dato : 07-08-05 16:18

> [...]
> gang som så bruges fremover, eller skal man se filmen via proxy hver gang?

Det burde kunne lade sig gøre med den Danske version af MP.. (det skal dog
være den nyeste tilgængelige)

Den henter licensnøglen én gang og så kan du se den alt det du vil..