Solens Rige?
Fra : Martin

Dato : 05-08-05 18:33

Hej Gruppe
Også kaldet Empire of the sun http://www.scope.dk/filmfakta.php?movID=2147
Og je vil da mene her er tale om en klasiker. Men nu har jeg søgt forgæves
og det ser ikke ud til man kan købe den med danske tekster nogle steder.
Kender i evt. nogle steder den kan købes på DVD? På forhånd tak.

Mvh Martin

Fra : Jette

Dato : 05-08-05 21:03

Martin <martymail@hotmail-remove-.com> wrote:
> [...]
> til man kan købe den med danske tekster nogle steder. Kender i evt.
> nogle steder den kan købes på DVD? På forhånd tak.

Denne film tror jeg desværre ikke findes med danske tekster, jeg har ligesom
dig ledt huller i jorden efter den.

Med venlig hilsen
Jette

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 05-08-05 23:15

"Jette" <frkmusika@FJERNEShotmail.com> wrote in message

> Denne film tror jeg desværre ikke findes med danske tekster, jeg har
ligesom
> dig ledt huller i jorden efter den.

Ser ud til at den kun findes i én eneste udgivelse på dvd, fra USA:
http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=1238
Synes jeg egentlig er dybt uforskammet, værket taget i betragtning. Det kan
da ikke passe andet end at der må være nogen bedre udgivelser på vej inden
for de næste par år.

Fra : Jette

Dato : 06-08-05 11:30

C. H. Engelbrecht <chris@ bitfrost.dk> wrote:
> [...]
> Synes jeg egentlig er dybt uforskammet, værket taget i betragtning.
> Det kan da ikke passe andet end at der må være nogen bedre udgivelser

Ligesom dig synes jeg også det er underligt at denne fremragende film ikke
er udgivet for længst.

At nye film udkommer på dvd er jeg helt klar over, men hvad skal der
egentlig til for at en film af ældre dato bliver udgivet på dvd i mere end
en R1-udgave?
Jeg spørger af nysgerrighed, da jeg på ingen måde ved voldsomt meget om
dvd-udgivelser.

Med venlig hilsen
Jette

Fra : mikkel.eriksen@gmail~

Dato : 05-08-05 21:30

Det er forresten en ung Christian Bale (American Psycho, Equilibrium,
den nye Batman) der spiller hovedrollen :)

mvh
Mikkel Eide Eriksen