Dagens service tip: Reflex
Fra : Morten DH

Dato : 02-08-05 10:32

Snuppede 5 favoritter i Block Buster igår og da vi havde kommet os over
Steven Segals "Out for a Kill" (større joke skal man godt nok lede længe
efter), smed vi "Reflex" på - filmen som i virkeligheden hedder "11:14"
(http://www.imdb.com/title/tt0331811/).

Det var efter min mening en ægte lille uventet perle... det er 5 små
historier der er vævet sammen ala Pulp Fiction og handler om de samme ca. 20
minutter i forskellige folks liv, som på forunderligvis hænger sammen alle
sammen...

Sort humor og velovervejet handling - hermed varmt anbefalet tidsfordriv

Fra : Sune

Dato : 02-08-05 11:00

On Tue, 2 Aug 2005 11:32:18 +0200, "Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> wrote:

> [...]
>minutter i forskellige folks liv, som på forunderligvis hænger sammen alle

Det lyder godt. Den må jeg straks leje.

Har du set Crash? http://www.imdb.com/title/tt0375679/
Den er også en perle og den har sneget sig ind på IMDB på #85.

Den omhandler også små historier der er viklet ind i hinanden på forunderlig vis.
Årets (sidste år 2004?) absolut bedste film efter min mening.

Mvh
Sune

Fra : Peter Heide

Dato : 03-08-05 18:03

20

Kan også købes i Blockbusters "DVD-rodekasser" . Fik mit eksemplar,dog uden
cover, for 15,- kr ( omslaget kan man jo altid hive ned fra nettet)