hvilken tom og jerry ?
Fra : lhs

Dato : 31-07-05 14:12

Hej

Min yngste datter er ret desperat, hun har set en Tom og Jerry
spille/tegnefilm i fjernsynet for nogle måneder siden - den skulle være i
spillefilms længde(ikke en kort episode) og handle om noget ala, Tom og
Jerry der befrier en pige. Nogen der har nogle bud eller et link, vi har
travet Blockbuster tynde, de kan ikke hjælpe os.

Lars HS

Fra : Rune Zedeler

Dato : 31-07-05 14:22

lhs skrev:

> spille/tegnefilm i fjernsynet for nogle måneder siden - den skulle være i
> spillefilms længde(ikke en kort episode) og handle om noget ala, Tom og
> Jerry der befrier en pige.

Tom and Jerry, The Movie - sandsynligvis.
http://www.imdb.com/title/tt0105616/

-Rune

Fra : Jens B

Dato : 01-08-05 11:35

"lhs" <shane(fjern)@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jerry der befrier en pige. Nogen der har nogle bud eller et link, vi har
> travet Blockbuster tynde, de kan ikke hjælpe os.

Kunne det være en af disse to:
Den magiske ring :
http://www.blockbuster.dk/default.asp?ID=81&mode=movie&ShopProductID=1159&t=movie
Kurs mod mars :
http://www.blockbuster.dk/default.asp?ID=81&mode=movie&ShopProductID=15047&t=movie

Den sidste er dog ny, så jeg tvivler på at den har været i fjernsynet.

Jens

Fra : PH

Dato : 03-08-05 20:14

lhs wrote:
> [...]
> ala, Tom og Jerry der befrier en pige. Nogen der har nogle bud eller
> et link, vi har travet Blockbuster tynde, de kan ikke hjælpe os.

Ud fra din beskrivelse kunne jeg svagt huske, at jeg havde set netop den
film for mange år siden da jeg boede hjemme. I dag fik jeg så spurgt min
søster (som er lidt af en tegnefilmsekspert) hvad filmen hedder. Den hedder
"Tom og Jerry som redningsmænd" og hun er helt sikker Hun mente sågar
der var noget om, at den lige var blevet sendt på Cartoon Network...

PH