zombie sommer
Fra : Henrik Larsen

Dato : 30-07-05 23:39

Nogen som har set "Land of the Dead"? Var selv til premieren i Palads,
fredag. Ganske underholdende, men "Dawn" er nu stadig den bedste...

Vh Henrik

Fra : Devast8or

Dato : 31-07-05 12:32

Henrik Larsen wrote:
> Nogen som har set "Land of the Dead"? Var selv til premieren i Palads,
> fredag. Ganske underholdende, men "Dawn" er nu stadig den bedste...
>
> Vh Henrik

Ja, var inde og se den igår. Udmærket, men lidt flad slutning IMO. Og lidt
tåbeligt at de skyder fuldautomatisk imod brystet på de her zombier når de
ved at man skal smadre hjernen på dem. Man må forvente at der ikke er mange
ammunitionsfabikker tilbage, så de burde vel spare på det :)

"Dawn" var også god, begge 2.

Devast8or

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 31-07-05 20:04

"Henrik Larsen" <info@cultmovies.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen som har set "Land of the Dead"? Var selv til premieren i Palads,
> fredag. Ganske underholdende, men "Dawn" er nu stadig den bedste...

Jepper, vi lavede en lille tema dag, hvor vi så den australske Undead og så
i biffen og se Land of the dead.

Lige et par kommentare til begge.

Undead mindende meget om en tribute til Peter Jacksons Braindead og Bad
taste, og var lidt et samsurium af begge. Filmen var gangske underholdende,
men vi blev lidt overaskede da vi udfra traileren troede det var en seriøs
zombie film, og ikke den omgang slapstick som det var. Men ok underholdning,
dog gik skuespillerne en på nerverne engang i mellem, så 3 ud af 6 herfra

Land of the dead, var en rigtig god action zombiefilm. Den var rigtig god,
dog var der alligevel nogle ting der ærgede mig, hvor var uhyggen? der var
et par gode chok men ingen uhygge, dertil var filmen for hurtigt og
actionfikseret, til rigtig at være uhyggelig. Samt som en anden skriver så
var slutningen næsten for rosenrød...altså i forhold til en zombiefilm
slutning Men der var masser af action, gore og fede personer.... så god
film 4 ud af 6

Men ja Dawn (den originale) er stadig den bedste...

Mvh.Brian