DOOM teaser
Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 30-07-05 16:33

http://media.filmforce.ign.com/media/490/490104/vids_1.html

meh... den kan blive underholdende eller RIGTIG dårlig.

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-07-05 18:20

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> skrev i en
meddelelse news:X4NGe.6$Bz2.0@news.get2net.dk

> meh... den kan blive underholdende eller RIGTIG dårlig.

Hehe. Mit gæt er: Et rigtigt, rigtigt dårligt rip-off af Alien.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 7/22/05)

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 30-07-05 19:28

> Hehe. Mit gæt er: Et rigtigt, rigtigt dårligt rip-off af
> Alien.

Ja, den ligner godt nok to'eren en del

Fra : Grunt

Dato : 30-07-05 21:03

On Sat, 30 Jul 2005 19:20:23 +0200, "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote:
in dk.kultur.film
>"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> skrev i en
>meddelelse news:X4NGe.6$Bz2.0@news.get2net.dk

>Hehe. Mit gæt er: Et rigtigt, rigtigt dårligt rip-off af Alien.

Doom kom først. Fra spil til film er det dårligt.

Fra : Mathness

Dato : 02-08-05 15:02

Grunt <gruntsaver@msn.com> writes:

> On Sat, 30 Jul 2005 19:20:23 +0200, "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote:
> in dk.kultur.film

> Doom kom først.

Er du nu helt sikker på det? Alien er fra 1979 (hvis jeg ikke husker
helt galt).

Hvis filmen DOOM er bare lidt bedre en Alone in the dark, er den ikke
helt tabt på gulvet, men det vil visse sig når den kommer i biografen.

--
Thomas Klietsch
m a t h n e s s @ z 4 2 . d k

Fra : Grunt

Dato : 02-08-05 21:44

On Tue, 02 Aug 2005 16:01:59 +0200, Mathness <mathness@z42.NO.SPAM.dk> wrote:
in dk.kultur.film

>Er du nu helt sikker på det? Alien er fra 1979 (hvis jeg ikke husker
>helt galt).

Hmm, tænker nok på quake.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 02-08-05 21:55

Grunt wrote:

> Hmm, tænker nok på quake.

Er du nu helt sikker på det? Jeg tror nok det vildeste indenfor computerspil i
1979 var Space Invaders

Fra : Martin T.

Dato : 02-08-05 23:23

"Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> wrote in message

> Er du nu helt sikker på det? Jeg tror nok det vildeste indenfor
> computerspil i 1979 var Space Invaders

Nu var ligningen jo også på Aliens.. Altså den fra 1986. Ikke at det hjælper
så meget da Doom er fra 1993 og quake fra 1996 :)

Mvh
Martin T.

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-08-05 08:14

"Martin T." <thode@besked.com> skrev i en meddelelse

> Nu var ligningen jo også på Aliens..

Jeg sammenlignede den med Alien (uden "s").

Fra : René Lønstrup

Dato : 30-07-05 22:23

Søren Kjeldsen wrote:
> http://media.filmforce.ign.com/media/490/490104/vids_1.html
>
> meh... den kan blive underholdende eller RIGTIG dårlig.

Well, det er i det mindste ikke en Uwe Boll produktion..

--
Mvh René Lønstrup
web: http://rene.loenstrup.net?r=usenet

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 30-07-05 23:28

Har du set http://www.uweboll.com/ ?

--
Jacob

Fra : René Lønstrup

Dato : 31-07-05 14:20

Jacob Skaaning wrote:

> Har du set http://www.uweboll.com/ ?

Jeps, den opsummerer på fortræffelig vis hans enestående film-"talent"
:)

Fra : Jonny Jensen

Dato : 31-07-05 20:10

Well, synes ikke den ser så skidt ud igen... Jo, noget af det ligner da en
del det vi kender fra fx alien 2, meeen, monstrene har jo intet med aliens
at gøre :) Nu er jeg rimelig stor fan af spillende, helt fra de gode gamle,
men også det nye, som det umiddelbart ser ud til at de har holdt sig mest
til (et klogt træk imo), og set ud fra det synspunkt passer stilen rigtigt
godt.

Til trods for The Rock's skal vi sige, mindre gode talenter inden for
skuespillet, er jeg også overbevist om at han nok skal klare denne rolle
fint. Bare de hele vejen igennem er så tro imod historien som forfilmen
umiddelbart "lover", så er jeg glad. Så er det bare though luck at noget af
den måske er set før i andre film, bare det ikke er direkte gentagelser, så
er jeg glad.

Rart at se at de rigtige guns (fx plasma-gun og minigun) er med, og rart at
høre lyde som vi kender fra spillene og god humor med "Are you alright sir?"
*BRØØØØØL!!!!!* :D

Jonny.

Fra : Lars Jensen

Dato : 02-08-05 20:53

Søren Kjeldsen wrote:
> http://media.filmforce.ign.com/media/490/490104/vids_1.html
>
> meh... den kan blive underholdende eller RIGTIG dårlig.

Nu ER det jo DOOM, så man skal nok ikke forvente den store handling.

Umiddelbart synes jeg det ser ud til at det fint ligner spillet :)

Lars B

Fra : René Lønstrup

Dato : 03-08-05 18:18

Lars Jensen wrote:
> Umiddelbart synes jeg det ser ud til at det fint ligner spillet :)

Enig, bortset fra at Helvedes horder er blevet skiftet ud med fejlslagne
genetiske eksperimenter (men dét er jo også en dybt original idé...).
Så længe det ikke ender med at man skal have lommelygten med i
biografen, kan den da sikkert godt gå hen og blive udmærket
popcorn-underholdning..

Fra : Lars Jensen

Dato : 04-08-05 16:45

René Lønstrup wrote:

> [...]
> Så længe det ikke ender med at man skal have lommelygten med i
> biografen, kan den da sikkert godt gå hen og blive udmærket

Det værste ville vel være hvis du ikke kan bruge popcorn OG lommelygte
på samme tid?! (hint: DOOM 3) :)

Lars B

Fra : Grunt

Dato : 04-08-05 16:54

On Thu, 04 Aug 2005 17:44:52 +0200, Lars Jensen <fjern_lars@zulfo.dk> wrote:
in dk.kultur.film

>Det værste ville vel være hvis du ikke kan bruge popcorn OG lommelygte
>på samme tid?! (hint: DOOM 3) :)
>
>Lars B

Den kan da monteres i bunden af popcornæsken.

Fra : Lars Jensen

Dato : 04-08-05 17:24

Grunt wrote:
> On Thu, 04 Aug 2005 17:44:52 +0200, Lars Jensen <fjern_lars@zulfo.dk> wrote:
> in dk.kultur.film

> Den kan da monteres i bunden af popcornæsken.

Men kun hvis man henter "ducttape"-patch på nettet! :)

Lars B

Fra : René Lønstrup

Dato : 04-08-05 17:28

Lars Jensen wrote:

> Men kun hvis man henter "ducttape"-patch på nettet! :)

Og det er jo snyd! Det ødelægger jo hele udfordringen...

Fra : Grunt

Dato : 04-08-05 20:03

On Thu, 04 Aug 2005 18:23:38 +0200, Lars Jensen <fjern_lars@zulfo.dk> wrote:
in dk.kultur.film

>Men kun hvis man henter "ducttape"-patch på nettet! :)

Nej, det er der man planter sit tyggegummi, så lommelygten kan sidde fast.

Fra : Lars Jensen

Dato : 04-08-05 20:52

Grunt wrote:
> On Thu, 04 Aug 2005 18:23:38 +0200, Lars Jensen <fjern_lars@zulfo.dk> wrote:
> in dk.kultur.film

> Nej, det er der man planter sit tyggegummi, så lommelygten kan sidde fast.

Jeg gætter på at du ikke har spillet DOOM 3 - jeg tror ikke der findes
et "chewinggum"-patch.

Lars B