Oprydning: Touring nyt
Fra : Ukendt

Dato : 08-09-05 18:06

Er der nogen der kan bruge godt 60 eksemplarer af Touring Nyt fra slutningen
af 1998 t.o.m. nyeste nummer?
Jeg rydder op ifbm flytning og syns det er synd at smide dem ud.

De kan afhentes i Svendborg for en flaske rødvin eller lignende symbolsk
betaling.

Hilsen Ian

Fra : Rasmus Laursen

Dato : 08-09-05 19:25

Hey Ian!

Jeg vil gerne give en flaske rødvin!
Bor selv i svendborg.

Mvh
Rasmus

Fra : Ukendt

Dato : 08-09-05 20:31

"Rasmus Laursen" <rasmuslaursen1@hotmail.com> wrote in message
> Hey Ian!
>
> Jeg vil gerne give en flaske rødvin!
> Bor selv i svendborg.

Hej Rasmus

Det er en aftale. Kan du ikke lige skrive mig en mail på
ian[snabela]it[punktum]dk så finder vi ud af noget.

Hilsen Ian