svingteknik 27 aug
Fra : poul

Dato : 08-09-05 14:36

Jeg havde en fantastisk dag på Svingteknik kurset den 27 aug på Ring
Djursland. Desværre var jeg ikke særlig aktiv med kameraet da jeg havde
regnet med at der var en officiel fotograf til stede.
Murphy´s lov gælder selvfølgelig også i sådan et tilfælde - ingen
fotograf, så hvis du ligger inde med billeder fra dagen vil jeg gerne høre
fra dig.
Hilsen
Poul

Fra : Poul

Dato : 13-09-05 12:43

poul wrote:

> [...]
> Murphy´s lov gælder selvfølgelig også i sådan et tilfælde - ingen
> fotograf, så hvis du ligger inde med billeder fra dagen vil jeg gerne høre

ØV - det var lidt mindre respons end jeg havde håbet på

Måske lød det lidt for meget som en kontaktannonce, det var ikke tilsigtet

Poul

Fra : Hekto

Dato : 13-09-05 14:36

In article <dg6e0k$mi2$1@abbeden.bunk.cc>, poul@post.tele.dk says...
> ØV - det var lidt mindre respons end jeg havde håbet på
>
> Måske lød det lidt for meget som en kontaktannonce, det var ikke tilsigtet

Jeg kunne da godt sende dig et par billeder; men det vil nok være ret
uinteressant!
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Poul

Dato : 14-09-05 09:14

Hekto wrote:

> In article <dg6e0k$mi2$1@abbeden.bunk.cc>, poul@post.tele.dk says...

> Jeg kunne da godt sende dig et par billeder; men det vil nok være ret
> uinteressant!

Ja, det er vel de billeder du har fået af Klaus og mig. Nå, men når jeg
har fået komprimeret vore billeder vil jeg sende dem til svingteknik, så
Anders kan publicere dem, og jeg har sendt ham en mail og bedt ham om at
opfordre de andre deltagere til at indsende deres fotos.
Poul (der savner dokumentation for at knæet kun var ca. 80 cm fra asfalten
når jeg syntes det gik rigtig stærkt

Fra : Hekto

Dato : 14-09-05 09:45

In article <dg8m3f$ice$1@abbeden.bunk.cc>, poul@post.tele.dk says...
> Poul (der savner dokumentation for at knæet kun var ca. 80 cm fra asfalten
> når jeg syntes det gik rigtig stærkt

Naaaarh, det var faktisk 78cm!!!!!

.... jeg løb selv ved siden af og målte med tommestokken!