Hey... hvordan i H.... for
Fra : Moller

Dato : 08-09-05 13:40

"http://www.brakingzone.co.uk/BZ_shop.asp?event=LV&gallery=1&image=_D2H7160.jpg"

--
VH
Lars Molnit
Suzuki GSF-R 1200, Yamaha FZR1000 årgang 87
Golf2 1,8 8v
www.dfmc.dk/Lars_Molnit

Fra : Moller

Dato : 08-09-05 14:10

NielSV650 wrote:

> Det er Cadwell Park i England. GS500'ere "nøjes" med at gå på hjul ud over.

   Yepsen, Cadwell Park, og jeg har set mange af de billeder snart, men
hvad satan sker der ???? har nogen et videoklip af lige den strækning,
så man kan se hvad der sker ???

   Mener også jeg har set en af MZ racerne på et billede flyve på næsten
samme mdr. men det for vi snart af se igen, de skal køre der igen inden
for den næste mdr. så vidt jeg kan se på kalenderen.

Fra : fdsf

Dato : 08-09-05 15:30

"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Lars Molnit
> MZ ETZ 300 CDi ReedValve, MZ TS 250/1 Supra5
> Suzuki GSF-R 1200, Yamaha FZR1000 årgang 87

Photoshop :)

Fra : Moller

Dato : 08-09-05 15:32

fdsf wrote:
> "Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse

> Photoshop :)

   Så mange billeder der er af den slags lige præcis fra den bane gør at
det ikke er med Photoshop. Tvivler på at nogen gad at køre det med så
mange billeder, og en stor del er fra de faste fotografer som sælger
billeder fra de dage der er løb, såååå mon ik de er ægte nok.

Fra : fdsf

Dato : 08-09-05 17:15

> [...]
> Lars Molnit
> MZ ETZ 300 CDi ReedValve, MZ TS 250/1 Supra5
> Suzuki GSF-R 1200, Yamaha FZR1000 årgang 87

Prøv at kigge på skyggen under cyklen på de første 2 billeder, de ser meget
photoshop agtig ud. Der vil aldrig bare være sådan en sort sværte som
skygge.

/Tralala

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 08-09-05 17:20

Moller <news@molnit.com> writes:

> "http://www.brakingzone.co.uk/BZ_shop.asp?event=LV&gallery=1&image=_D2H7160.jpg"

Sandsynligvis et skarpt knæk på banen, kombineret med høj fart på
samme sted. Knutstorp har et par steder hvor selv en R6 gerne vil gå
på hjulet med en elendig amatør som mig som pilot.

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Moller

Dato : 09-09-05 11:38

Mikkel Hansen wrote:

> Flyv, blade, flyv!
> http://www.brakingzone.co.uk/BZ_shop.asp?event=LV&gallery=1&image=_D2H7138.jpg

   *LOL* Bare fordi Honda har vinger malet på tanken, kan de altså ikke
flyve så langt igen.... Men fuck det ser godt ud, men igen ku stadig
godt tænke mig et klip med hvor de letter, og med den højde de flyver,
også hvordan det ser ud når de lander ??? ku forestille mig det gør godt
ondt et vist sted hvis de sider forkert eller noget ;)

Fra : MKS - 74

Dato : 09-09-05 12:00

On Fri, 09 Sep 2005 12:37:58 +0200, Moller <news@molnit.com> wrote:

>   *LOL* Bare fordi Honda har vinger malet på tanken, kan de altså ikke
>flyve så langt igen....

Sludder, de _rigtige_ Hondaer kan man aldrig være sikker på lander
igen når de først er airborne....derfor er det også altid en god ide
at tøjre en Vinge til natten.

--
-Michael
CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/

Fra : MKS - 74

Dato : 09-09-05 12:09

On Fri, 09 Sep 2005 13:00:02 +0200, MKS - 74 <mks74temp@tiscali.dk>
wrote:

>Sludder, de _rigtige_ Hondaer kan man aldrig være sikker på lander
>igen når de først er airborne....derfor er det også altid en god ide
>at tøjre en Vinge til natten.

Et enkelt eks. som bevis :
http://www.ultralightnews.com/airventure2001/flitebike.htm

Fra : TH

Dato : 23-09-05 19:18

"Moller" <news@molnit.com> wrote in message

"http://www.brakingzone.co.uk/BZ_shop.asp?event=LV&gallery=1&image=_D2H7160.
jpg"

> --

Jeg vil gætte på at svinget findes på en bakketop. Derved er det ikke så
svært at lette motorcyklen, hvis man kører tilstrækkeligt stærkt.

VH Tim.