Hvilket kort er bedst?
Fra : Rex

Dato : 04-01-01 21:47

Jeg har Et:

Diamond Vibra II Z200 (32 MB)
Og et:
Riva TNT 2 64 (32 MB)

Hvilket er bedst?? Skal lige siges at det skal køres under Win2k..

Hilsen Rex

Fra : Kongen

Dato : 05-01-01 14:51

Rex <rex03@hotmail.com> wrote in article
<932nic$qj1$1@news.inet.tele.dk>...
> Jeg har Et:
>
> Diamond Vibra II Z200 (32 MB)
> Og et:
> Riva TNT 2 64 (32 MB)
>
> Hvilket er bedst?? Skal lige siges at det skal køres under Win2k..

Diamond kortet ville helt klart være det hurtigste, hvis bare du kunne
finde nogen stabile drivere - men jeg tvivler ærlig talt, især til Win2000.
S3/diamond har jo trukket sig helt ud af markedet nu (inkl.
driver-support), og kortet var vist aldrig særlig stabilt.

Jeg mener dog, at man en overgang kunne få kortet byttet til et Viper770
(som er et RIGTIGT TNT2 kort, i modsætning til M64). Hvis jeg var dig ville
jeg forhøre mig hos forhandleren. Ellers er jeg bange for, at du må have
TNT 64 kortet i.

Håber det hjælper