Steen F. wrote:
> Steen Schmidt wrote:
>
>>SV650/S og SV1000/S har samme stel og kørestilling - de er lige store
>>(hvilket de ældre SV650S og TL1000S ikke var). Det er nemmest at se
>>forskel på de to ved antallet af potter (selvom nogen også får
>>monteret 2 potter på SV650, forstå det hvem der kan).
>
>
> Ok. Men på MV Revyen 2005's billeder, er der tydelig forskel på højden af
> styret på de 2 modeller. Men 650'eren er vist uden kåbe, så det er måske
> derfor. SV1000 bliver betegnet som en sportscykel, hvorimod SV650 betegnes
> som en "basic-bike" (ligesom GSF650S og 1200S Bandit også bliver).
> Jeg nåede desværre ikke at se om den havde 1 eller 2 potter, da der holdt en
> række biler parkeret langs fortovet. Men SV650 ser pænt hutig ud fra 0-100
> km/t, så det kunne muligvis godt være den "lille" jeg har set.
> Er SV650/SV1000 S K4 okay cykler? Eller er det Yamaha FZ6 Fazer man skal gå
> efter hvis man kigger efter noget fornuftigt i 120.000 kr.-klassen?
>
>
>>+100 km/t "ned af gaden"? ja, det har nok været fedt... Det er sådan
>>et fjols jeg ikke ville andet end ryste på hovedet af.
>
>
> Jeg ved ikke hvor hurtigt han kørte. Selvom man lukker op i 2. gear, så
> lyder den da også fed helt fra lave omdrejninger (i hvert fald med de
> potter). Men 80-90 km/t har han da nok kørt - som enhver anden taxa jo
> efterhånden også gør :o/
>
Det begrænses vel efterhånden af den kørekortfornyelsesrotation der
iflg. dem selv kommer.
--
vh
Torben
http://www.dfmc.dk/?id=425