Hvad betyder "Fairing"?
Fra : Michael H. Madsen

Dato : 06-09-05 10:15

Hej NG.

Der står i min manual til min motorcykel at jeg kan bruge 2 typer dæk alt
efter om den har "fairing" eller ej...

Hvad er "Fairing" og hvordan ved jeg om den er med eller uden....?

Mvh. Michael

Fra : Carsten Eilersen

Dato : 06-09-05 10:41

"Michael H. Madsen" <mhm@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> efter om den har "fairing" eller ej...
>
> Hvad er "Fairing" og hvordan ved jeg om den er med eller uden....?

Hej Michael,

Hvilken mc har du?
"Fairing" betyder almindeligvis "kåbe".

Mvh.
Carsten
BMW K1200RS - lots of fairing
Suzuki DR250S - no fairing

Fra : Jacob Larsen

Dato : 06-09-05 10:44

"Michael H. Madsen" <mhm@mail.dk> wrote in message
> [...]
> 2 typer dæk alt efter om den har "fairing" eller ej...
>
> Hvad er "Fairing" og hvordan ved jeg om den er med eller

Det er en kåbe, så det burde du vel nemt kunne se?

--
Mvh. Jacob Larsen
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879

Fra : Thomas Jensen

Dato : 06-09-05 10:48

> Hvad er "Fairing" og hvordan ved jeg om den er med eller uden....?

fairing er en kåbe.

--
Thomas Jensen
FZ6S Fazer ´04

Fra : Michael H. Madsen

Dato : 06-09-05 11:40

Hmm... Ser ud som om den har kåbe

He he, takker. Bare det jeg skulle vide :)

Mvh. Michael.

Fra : Richard

Dato : 06-09-05 21:21

Michael H. Madsen wrote:

> Hvad er "Fairing" og hvordan ved jeg om den er med eller uden....?

Godt du spurgte og fik svar

- det minder mig om et lokumsdigt, jeg en gang så i UK. Egentlig burde det
videregives mundtligt med passende cockney-accent:

What is Aids? The difference between a fairytale and a fiery tail!

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK