Husk: TV2 om 10 min.....
Fra : Ninja Rider

Dato : 05-09-05 19:43

Hejsa
Kopieret fra tv2.dk:

----
Enhver drengerøvs drøm - og enhver politimands mareridt. På den britiske
ø Isle of Man samles hvert år 40.000 mennesker med 25.000 motorcykler.
Isle of Man er en ø uden fartgrænser, så det må næsten gå galt - og det
gør det. Igen i år var der alt for mange, der blev dræbt under
motorcykelløbene. Station 2 har været med politiet på arbejde ved et
motorløb, der er blandt de ældste i verden - og helt sikkert blandt de
farligste.

Se andre komentare fra et andet indlæg om det samme igår...
--
Kawasaki ZXR750 Ninja
http://dfmc.dk/?id=26

Fra : Ulvir

Dato : 05-09-05 21:26

Ninja Rider wrote:
> [...]
> sikkert blandt de farligste.
>
> Se andre komentare fra et andet indlæg om det samme igår...

Jeg blev sku' skuffet..

Fra : Ninja Rider

Dato : 05-09-05 21:44

Hejsa

Ulvir wrote:

> Jeg blev sku' skuffet..

Ja mon ikke... Det var sQ en tør omgang... for mig lød det som om at det
var det hele programet var om, men nej...

Skuffende var det...

Mvh Emil

--
Kawasaki GPz 550....
Kawasaki ZXR750 Ninja

Fra : Kenneth Østrup

Dato : 05-09-05 22:41

Ninja Rider wrote:
> Hejsa

> Ja mon ikke... Det var sQ en tør omgang... for mig lød det som om at det
> var det hele programet var om, men nej...
>
> Skuffende var det...

Jeg blev ikke skuffet, men jeg havde tilgengæld heller ingen
forventninger til det

Kenneth Østrup - <http://blog.riskoger.net/>
Honda RC04 - 1984