køreprøve
Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 05-09-05 19:01

I morgen kl 8 fra Toftegårdsplads/Kbh skal slaget slås !

Det skal sgu nok gå - håber jeg da !

mvh
Bendt

Fra : Martin Poll

Dato : 05-09-05 19:22

"Bendt Rasmussen" <razz2@dutpost.tele.dk> skrev i en meddelelse
>I morgen kl 8 fra Toftegårdsplads/Kbh skal slaget slås !
>
> Det skal sgu nok gå - håber jeg da !
>
> mvh
> Bendt

Hej bendt.
jamen så vil jeg sidde på kontoret på Toftegårds Plads med krydsede fingere
og se ned på dig.
Hvilken Mc skal du til prøve på. ?

Med venlig hilsen
martin Poll

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 05-09-05 19:32

"Martin Poll" <mpoll@FJERNadslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Hej bendt.
> jamen så vil jeg sidde på kontoret på Toftegårds Plads med krydsede
fingere
> og se ned på dig.
> Hvilken Mc skal du til prøve på. ?

Formentlig en gul Honda CB (500 tror jeg nok)
Kørelæren har en sort/mørk blå audi st.car.

Hvis den sagkyndige får fingeren når han vender ryggen til, så ved du
hvorfor

mvh
Bendt

Fra : Torben Scheel

Dato : 06-09-05 08:32

Bendt Rasmussen wrote:

> Hvis den sagkyndige får fingeren når han vender ryggen til, så ved du
> hvorfor

Nah - resultatet kan læses af kropssproget længe før det Knæk og bræk.

--
vh
Torben

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 06-09-05 10:14

> Nah - resultatet kan læses af kropssproget længe før det Knæk og bræk.

Nja - det gik skidegodt indtil jeg skulle ind på parkeringspladsen ved
toftegård.

Havde så meget fokus på en forbandet fodgænger, så jeg smuttede venstre om
en helle og det var sgu i indkørslen til p-pladsen.

Satans osse !

Vi må på den igen.

mvh
Bendt

Fra : Peter B. Juul

Dato : 06-09-05 13:47

"Bendt Rasmussen" <razz2@dutpost.tele.dk> writes:

> Havde så meget fokus på en forbandet fodgænger, så jeg smuttede venstre om
> en helle og det var sgu i indkørslen til p-pladsen.

Få timer senere fik jeg så mit pap ved Rødovre Station. Tredje gang er
lykkens gang.

Op på hesten igen, Bendt!

--
Peter B. Juul, o.-.o "En fremmed er en idiot,
The RockBear. ((^)) du ikke har smadret endnu."

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 06-09-05 14:14

"Peter B. Juul" <p4@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en meddelelse

> Få timer senere fik jeg så mit pap ved Rødovre Station. Tredje gang er
> lykkens gang.
>
> Op på hesten igen, Bendt!

Jamen tillykke med det !

Den næste prøve er allerede bestilt. - men skal vist flyttes igen -
kørelæren har ikke tid.

mvh
Bendt

Fra : Peter B. Juul

Dato : 06-09-05 15:07

"Bendt Rasmussen" <razz2@dutpost.tele.dk> writes:

> Den næste prøve er allerede bestilt. - men skal vist flyttes igen -
> kørelæren har ikke tid.

Der er vist fire ugers ventetid pt. Det er noget skidt.

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 06-09-05 15:07

> Der er vist fire ugers ventetid pt. Det er noget skidt.

fik en d. 21/9

og den skal formentlig rykkes

Fra : Ulvir

Dato : 05-09-05 19:54

Bendt Rasmussen wrote:
> I morgen kl 8 fra Toftegårdsplads/Kbh skal slaget slås !
>
> Det skal sgu nok gå - håber jeg da !

Held og lykke herfra!

Mvh- Ulvir.

Fra : Jan Bachman

Dato : 05-09-05 19:55

>I morgen kl 8 fra Toftegårdsplads/Kbh skal slaget slås !
>Det skal sgu nok gå - håber jeg da !

Hvis du slutter inde ved "barakkerne" på Hambrosgade, så lad for guds
skyld være med at køre tværs hen pladsen (og parkeringsbåsene)! Mange
kørekort er mistet derinde på de sidste meter. Ham jeg var oppe sammen
med i sin tid lavede den fejl :-/

/Jan

Fra : Jan Bachman

Dato : 05-09-05 19:57

>skyld være med at køre tværs hen pladsen (og parkeringsbåsene)!

Der skulle stå "tværs hen OVER pladsen".

Held og lykke herfra ...

/Jan

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 05-09-05 20:16

"Jan Bachman" <jamen@davs.du> skrev i en meddelelse

> Der skulle stå "tværs hen OVER pladsen".
>
> Held og lykke herfra ...

OK - jeg skal slutte på Toftegårdsplads igen.

Er lidt utryg med den store dumpeprocent i Kbh, men har valgt at focusere
på, at 55% består

mvh
Bendt

Fra : Sune

Dato : 05-09-05 20:45

> [...]
>
> OK - jeg skal slutte på Toftegårdsplads igen.
>
> Er lidt utryg med den store dumpeprocent i Kbh, men har valgt at focusere

MC-prøverne er nu bedre. 18,8 % dumpede i 2004.
Så 81,2 % bestod altså.

vh Sune

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 05-09-05 21:07

"Sune" <formel999@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Bendt Rasmussen" <razz2@dutpost.tele.dk> skrev i en meddelelse

> MC-prøverne er nu bedre. 18,8 % dumpede i 2004.
> Så 81,2 % bestod altså.

He - du har sgu ret !
De kluddermikler har byttet rundt på deres link til henholdsvis bil og mc
statistikerne for 2004.

Har kørt bil i 20 år, så det er jo ikke trafikken jeg er nervøs for. Krydser
dagligt Rådhuspladsen på vej til arbejde. Men den store dumpe% har forbavset
mig lidt - men det er der jo så en forklaring på.

http://www.politi.dk/CMS.Politi.Web/Templates/Content/ArticleWithIndexPage.aspx?NRMODE=Published&NRORIGINALURL=%2fKoebenhavn%2fda%2fBorgerservice%2fKorekort%2fKoreprove%2f&NRNODEGUID=%7bA6C13DED-88D2-4349-8823-250971964401%7d&NRCACHEHINT=NoModifyGuest#SubHeader8

er nu ikke sikker på at den virker !

mvh
Bendt

Fra : Bo Christensen

Dato : 06-09-05 11:33

> Det skal sgu nok gå - håber jeg da !
Gik det, eller kører du rundt endnu ?
/bo

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 06-09-05 12:56

"Bo Christensen" <bo@anet(slet).dk> skrev i en meddelelse
> Gik det, eller kører du rundt endnu ?

Det gik godt, lige indtil jeg tog den venstre om en helle på vej ind på
parkeringspladsen - surt show

Det er en dum dum indkørsel de har til den parkeringsplads - og jeg
fokuserede på en fodgænger - en kvajebøf uden lige

mvh
Bendt

Fra : Robert Eriksen

Dato : 06-09-05 13:56

Bendt Rasmussen wrote:

> Det gik godt, lige indtil jeg tog den venstre om en helle på vej ind på
> parkeringspladsen - surt show

Se det på den lyse side.. havde du fået kortet, ville du bare have fået
dit første klip der. Så når du består den næste prøve er det med et
klipfrit kort

> Det er en dum dum indkørsel de har til den parkeringsplads - og jeg
> fokuserede på en fodgænger - en kvajebøf uden lige

Min ekskæreste dumpede første gang på at køre for langsomt og anden gang
på at køre for hurtigt. Nogle gange så er det bare ikke meningen det
skal lykkes ;)

Bedre held næste gang :)

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 06-09-05 14:16

"Robert Eriksen" <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Min ekskæreste dumpede første gang på at køre for langsomt og anden gang
> på at køre for hurtigt. Nogle gange så er det bare ikke meningen det

Jo tak, er sgu lidt sur på mig selv over, at lave så'n en til slut i prøven.

Alt andet gik godt, og så slutter man af så'n - hvis der bare havde været en
bil på vej ud, var det sgu aldrig sket.

mvh
Bendt

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 06-09-05 14:01

p4@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B. Juul) writes:

> Få timer senere fik jeg så mit pap ved Rødovre Station. Tredje gang er
> lykkens gang.

Tillykke

Skal du så nå at have MC i år?

--
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Peter B. Juul

Dato : 06-09-05 15:08

Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc> writes:

> Skal du så nå at have MC i år?

Også i den grad
--
Peter B. Juul, o.-.o "Well," said Aslan, "I suppose we could try lasers."
The RockBear. ((^))