sætter hårdt ud (CB 250 rs)
Fra : lundberg@mip.sdu.dk

Dato : 05-09-05 16:28

Jeg har et problem med min lille Honda...

Fejlbeskrivelse
Den går fint i tomgang og trækker som den skal indtil den rammer 7000
omdr., her slår den hårdt igen og nægter at tage flere omdr..
Jeg kan dog nogle gange lokke den højere op (i de små gear),
hvorefter det samme problem bare gentager sig ved 8000 omdr..

Jeg har prøvet...:
At skille kabunaden og rense med trykluft (flere gange)...
Testet om problemet kunne skyldes falsk luft (prøvet at sprøjte med
diesel start - ingen reaktion, holde for indsugningen - motoren gik ud
med det samme)

jeg er helt lost... håber virkelig der er nogen der kan hjælpe...

MVH.
Kasper

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 05-09-05 20:00

<lundberg@mip.sdu.dk> skrev i en meddelelse

[...]

Tændrør og tændkabler...

--
Per, Esbjerg

Fra : k.lundberg@get2net.d~

Dato : 07-09-05 10:07

jeg skiftede begge dele for få måneder siden...