:-( Øv, endnu en..
Fra : Mads Stetter

Dato : 04-09-05 20:38

Fra : Ukendt

Dato : 04-09-05 22:01

> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=309922

Tjaa.. Politiet mo jo prioterer spritbilister meget højt siden de kan
finde
på at sætte en MC betjent efter sådan en ellers meget pænt kørende bilist.
Læste også selv at han ikke var tæt på spritbilisten, men derfor behøver
han
ikke svinger over i den modkørenes bane.... Kunne forestille mig at at han
kørte over en fuld optrukken spærelinie. = et klip Samt kørte for stærkt,
eller blot foretog en "uheldig overhaling". Kan dog også være at
lastbilchaufføren sov og derved kørte i den forkerte bane...

/Cacba

Fra : tb

Dato : 04-09-05 22:03

> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=309922
>
> MVH Mads

Jep. hørte det i regionalprogrammet. Rigtigt søgeligt at høre :-/

En ting dog : Politiet kører jo ofte ret stærkt. De kører nogen gange i
modkørendes bane. Dem de kører efter har ikke altid lyst til at stoppe osv.
De er i mine øjne uendeligt mere i fare på cyklen end vi er, så er jeg er da
glad for at det sker så sjælendt for dem (har aldrig hørt om det før
faktisk, men det udelukker jo ikke at det ikke er sket..)

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 04-09-05 23:46

Han er nok blevet fanget af, at han i et hurtigt ryk er blevet 'snydt' af at
der kom et sving. Hvis han da er for hård med forbremsen, rammer han
lastbilen mens han er ved at vælte/få hold på cyklen. Men det er nok et mere
tænkt eksempel, der kan jo være så meget andet. Men han har nok ikke gjort
det frivilligt.....
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 05-09-05 10:59

Preben Riis Sørensen wrote:
> Men det er nok et mere
> tænkt eksempel, der kan jo være så meget andet.

Ja, hvis han kørte BMW K1100, er det sikkert affjedringen der har taget
røven på ham... Det skete på Amager for nogle år siden, hvor det også
kostede en MC-betjent livet..

Thore

Fra : Kenneth Østrup

Dato : 05-09-05 12:57

SmaRTrxxv wrote:

> Ja, hvis han kørte BMW K1100, er det sikkert affjedringen der har taget
> røven på ham... Det skete på Amager for nogle år siden, hvor det også
> kostede en MC-betjent livet..

Hmm, hvordan?

En mono-dæmper som har skudt sig igennem ham?

Kenneth Østrup - <http://blog.riskoger.net/>
Honda RC04 - 1984