mangler du en læderdragt
Fra : Claus Gulbech

Dato : 02-09-05 19:52

så kig ind på www.mcdress.dk

Fra : Jacob Larsen

Dato : 02-09-05 20:03

"Claus Gulbech" <gulbech@mail.tele.dk> wrote in message
news:11256873460.673984406625959@dtext.news.tele.dk
> så kig ind på www.mcdress.dk

Ikke sikkert du lige har undersøgt det, men det er ikke tilladt at
annoncerer i denne gruppe. Det er det samme som spam.
--
Mvh. Jacob Larsen
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879

Fra : Anders Christensen

Dato : 02-09-05 20:17

Claus Gulbech wrote:
> så kig ind på www.mcdress.dk

Reklame er ikke velset har i gruppen.

Derudover lever hjemmesiden ikke op til kravene for nethandel.
(E-handelsloven § 7, stk. 1, Forbrugeraftalelovens § 11 mf)

--
Mvh Anders Christensen

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 04-09-05 14:02

Claus Gulbech wrote:
> så kig ind på www.mcdress.dk

1. Du er en spammer..
2. Dine varer er alt for dyre. F.eks har jeg lige købt en spritny
to-delt Probiker læderdragt ved Louis for 250 Euro!!!!!

Thore

Fra : Jacob Larsen

Dato : 04-09-05 16:50

"SmaRTrxxv" <glemdet@nospam.dk> wrote in message
> 1. Du er en spammer..
> 2. Dine varer er alt for dyre. F.eks har jeg lige købt en
> spritny to-delt Probiker læderdragt ved Louis for 250
> Euro!!!!!

Jeg har også lige købt helt nyt to-delt lædersæt til 290? incl porto. Hurra
for import fra Tyskland!

Glæder mig til at få den med posten.

Priserne på lædersæt i Tyskland ligger fra 200? og op, for dem der endnu
ikke har opdaget det. (Øh.... vel egentlig også for os andre.) Det kan jo
lige så godt stå i denne tråd, hvis nogen skulle falde over den engang i
fremtiden.