Hvilken MC skal jeg vælge?
Fra : Djævelens advokat

Dato : 01-09-05 23:18

Hejsa,

Jeg vil have MC igen og vil gerne have jeres ide til hvad jeg skal vælge.
Her er mine præmisser:

- Minimalt vedligehold. Jeg har 6 tommelfingre på hver finger.
- Behøver ikke være markedets hurtigste - bare den kommer rimeligt ud af
boksen efter rødt
- Pris omkring 30-40.000
- Ingen absolutte stil krav - jeg har både overvejet En Suzuki Savage og en
Offroader-type

Hvad gør jeg ?

Tak på forhånd for jeres ideer

Michael

Fra : Kim Persson

Dato : 02-09-05 00:00

Okay det er en sen nattetime- og jeg kedede mig. hehe

Så jeg havde lidt nysgerrig efter at finde ud af hvad eller hvem djævelens
advokat er.

http://groups.google.dk/group/alt.sex.commercial-sites.password-exchange/browse_frm/thread/3e5c9098727586f5/f57a700a3be682fd?lnk=st&q=&rnum=1&hl=da#f57a700a3be682fd

//Kim

Fra : Torben Scheel

Dato : 02-09-05 09:17

Kim Persson wrote:
> Okay det er en sen nattetime- og jeg kedede mig. hehe
>
> Så jeg havde lidt nysgerrig efter at finde ud af hvad eller hvem djævelens
> [...]
...og den slags links frabedes - læs gruppens fundats/landet love.

--
vh
Torben

Fra : Djævelens advokat

Dato : 02-09-05 22:25

Og ... ?!?

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 02-09-05 08:01

> [...]
> - Pris omkring 30-40.000
> - Ingen absolutte stil krav - jeg har både overvejet En Suzuki Savage og en

Honda CB500
Kawasaki ER-5, GPZ500s
Yamaha XJ600 Diversion

Tag dem af dem di bedst kan lide at sidde, og køre på.

/
Jesper

Fra : Johan Vikkelsøe-Pede~

Dato : 02-09-05 23:53

Forglem ej suzuki bandit 600, min har triller 91500Km, eneste rep, er
kronrørs lejer, og to lejer til den reaktions/forbindelsesarm, mellem
dæmper, svingaffel, og stel.
MVH
Johan
Bandit600n

Fra : snusken

Dato : 03-09-05 05:50

Glemt heller ikke Honda NTV 650, hvis du ikke
gider rode med kæde og smøring af samme,

/erik

--
fjern 2*ii i email adressen