Such a perfect day
Fra : Kawa Rider

Dato : 01-09-05 14:53

Skal sælge min gamle kawasaki gpz 500s iaften, og den gik gennem syn uden
anmærkninger..

Så var jeg lige et smut forbi midtfyns-mc, for at snakke med Carsten.. Da
han hørte at jeg skulle sælge cyklen, var han jo hurtig og prøvede at få mig
til at købe en anden, hvilket resulterede i en prøve tur på den nye kawasaki
ZX636R......

Det er det vildeste jeg nogen sinde har prøvet, hold kæft hvor kører den
godt... Nu er jeg pludselig glad for at jeg skal sælge GPZ'en, da den føles
som en puch maxi ved siden af...

Var også ude og prøve en zx6r fra 98, den kørte satme også godt og ligger
nok i et lidt mere fornuftigt prisleje.

Har kun en ting at sige::: KAWASAKI LET THE GOOD TIMES ROLL

Fra : Kawa Rider

Dato : 01-09-05 15:24

glemte at tilføje, at hvis jeg er så heldig at der også falder noget af i
aften.. Så er det nok den indtil videre bedste dag i mit liv.

Fra : Kawa Rider

Dato : 01-09-05 15:28

Glemte at tilføje at den zx6r jeg var ude og prøve var den der blev nr.2 ved
powermeet.... Alle 3 kawasaki cykler i 600 klassen er iøvrigt dysset og
rullet hos midtfyns-mc..

Fra : Anders Christensen

Dato : 01-09-05 16:08

Kawa Rider wrote:
> glemte at tilføje, at hvis jeg er så heldig at der også falder noget af i
> aften.. Så er det nok den indtil videre bedste dag i mit liv.

Skal vi nu tvinges til at høre om detaljerne i dit sexliv?

Fra : Kim \(Bandit600\)

Dato : 01-09-05 21:08

"Kawa Rider" skrev i

> glemte at tilføje, at hvis jeg er så heldig at der også falder noget af i
> aften.. Så er det nok den indtil videre bedste dag i mit liv.

Hahaha

Go humor der!

Fra : Carl Dragert

Dato : 02-09-05 09:10

"Kawa Rider" <Spam@Spam.com> wrote in message
> glemte at tilføje, at hvis jeg er så heldig at der også falder noget af i
> aften.. Så er det nok den indtil videre bedste dag i mit liv.

Blev det så den (til nu) bedste dag i dit liv?

Fra : Jacob Larsen

Dato : 01-09-05 18:25

> [...]
> også godt og ligger nok i et lidt mere fornuftigt
> prisleje.
> Har kun en ting at sige::: KAWASAKI LET THE GOOD TIMES

Du skal da have en Honda. Lad nu være med at bruge så mange penge på en kawa
igen, når du nu har fået råd til en rigtig cykel.
--
Mvh. Jacob Larsen
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879

Fra : sanne Johansson

Dato : 01-09-05 21:38

Jacob Larsen wrote:

> Du skal da have en Honda. Lad nu være med at bruge så mange penge på en kawa
> igen, når du nu har fået råd til en rigtig cykel.

"forgive him, for he knows not what he writes"

Fra : Ninja Rider

Dato : 01-09-05 22:05

Hejsa

sanne Johansson wrote:
> "forgive him, for he knows not what he writes"

En gang kawa altid kawa... ;)

Mvh Emil
--
Der lige har købt den 3. af slaksen!
Kawasaki GPz 550

Fra : Kim \(Bandit600\)

Dato : 01-09-05 22:40

"Ninja Rider" skrev

> En gang kawa altid kawa... ;)

> Der lige har købt den 3. af slaksen!

Er det for at være sikker på, at der altid er 1 der vil starte ??

Fra : [6705] Jesper Sørens~

Dato : 01-09-05 22:46

"Ninja Rider" <Gundersen@Tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Der lige har købt den 3. af slaksen!