Sakset fra dk.fritid.bil 200+ på baghjul.
Fra : Olesen

Dato : 31-08-05 18:52

http://media.putfile.com/hitrost1

Håber ikke han danner standarten for mc folket.

Jens

Fra : MKS - 74

Dato : 31-08-05 20:00

On Wed, 31 Aug 2005 19:51:40 +0200, "Olesen"
<lindberg@(detteskalfjernes)it.dk> wrote:

>Håber ikke han danner standarten for mc folket.

Nej da, std. er 300+, så vedkommende er sub-standard, en standart kan
han iøvrigt næppe være for det er noget ganske andet.....

--
-Michael
CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/

Fra : Anders Houmark

Dato : 31-08-05 22:32

MKS - 74 wrote:

> Nej da, std. er 300+, så vedkommende er sub-standard, en standart kan
> han iøvrigt næppe være for det er noget ganske andet.....

Helt enig. Det er de færreste folk der kender forskellen på standart og
standard.

http://www.andersh.dk/standart.jpg

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Kenneth Østrup

Dato : 01-09-05 10:14

Anders Houmark wrote:
> Helt enig. Det er de færreste folk der kender forskellen på standart og
> standard.
>
> http://www.andersh.dk/standart.jpg

Haha ja!

Ordet "standard"s betydning bliver vendt på mange forskellige måder,
specielt på motorcykelgalleri.dk eksempelvis standart og standardt.

Kenneth Østrup - <http://blog.riskoger.net/>
Honda RC04 - 1984

Fra : m0rt3n

Dato : 31-08-05 21:48

"Olesen" <lindberg@(detteskalfjernes)it.dk> skrev i en meddelelse
> Håber ikke han danner standarten for mc folket.

Det ser da ud til at han har styr på det og at det foregår under
kontrollerede forhold. Nice video!
-m0rt3n zrx1100

Fra : Peter Sindrup

Dato : 31-08-05 21:57

"m0rt3n" <jnsn@_R_E_M_O_V_E_mail.dk> wrote in message news

> Det ser da ud til at han har styr på det og at det foregår under
> kontrollerede forhold. Nice video!

Kalder du det at overhale indenom i nødsporet med mere end 200km/t for
"kontrollerede forhold"?

Peter

Fra : Anders Christensen

Dato : 31-08-05 22:03

Peter Sindrup wrote:

> Kalder du det at overhale indenom i nødsporet med mere end 200km/t for
> "kontrollerede forhold"?

Ligesom han da også havde totalt styr på det da han overhalede mellem
bussen og campingvognen..
Det gør vi alle jo når vi skal skynde os....

Fra : Steen Schmidt

Dato : 08-09-05 17:11

m0rt3n wrote:

> Det ser da ud til at han har styr på det og at det foregår under
> kontrollerede forhold.

LOL?????

Mvh
Steen

Fra : Biker Mike

Dato : 31-08-05 22:51

Tror ikke rigtigt på den, jeg syntes at det ser ud som om at han kører meget
langsommere end det der står på speedometeret, mon ikke at der er fusket med
farten ?

Med venlig hilsen
Michael Sørensen

Jeg laver ikke noget i dag,
for i går lavede jeg heller ikke noget,
og det blev jeg ikke færdig med.

Fra : Carl Dragert

Dato : 01-09-05 10:14

"Biker Mike" <dkoFJERN12134@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> meget
> langsommere end det der står på speedometeret, mon ikke at der er fusket

Jeg fik selv den samme tanke. Der hvor han overhaler (øhh hvad skal man
kalde det) mellem lastbil og campingvogn, står hans speedometer på lidt over
100, og hans fart er meget ens med de andres. Men selv om hans speedometer
evt. viser 20-30% for meget, er det stadig en pæn høj hastighed.

Hans hastighed og overhalinger kan mange sagtens gøre efter (måske skal
nogen have fjernet er par gener først). Men den tid han er på baghjulet
viser at balance-sansen er i orden.

Når man monterer et kamera for at lave sådanne stunts, sætter der sig også
en djævel på skuldrene, som vil presse en ud over grænsen for fornuft og
evner. Og så er det blot et spørgsmål om tid

mvh Carl
(Som selvfølgelig sagtens kan og godt tør - men ikke må

Fra : Steen [8700]

Dato : 31-08-05 23:33

"Olesen" <lindberg@(detteskalfjernes)it.dk> skrev i en meddelelse
> http://media.putfile.com/hitrost1
>

> Håber ikke han danner standarten for mc folket.
>

> Jens

Er det kun mig der syntes at det ligner noget klippet fra Ghost Rider ???

--
Steen
No bike at the moment

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 01-09-05 13:00

Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc> writes:

> Ja, for det er det ikke. Ghostrider kører på en GSX-R 1000, og det her
> er jo tydeligvis en R1.

*BT* Wrong, but thank you for playing. R1 (og R6) har en
shift-light lampe mellem speedometer og omdrejningstæller.

Mit bedste gæt går på en Fireblade, eftersom man kan se der står
"H.I.S.S" lige over nøglen.

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 01-09-05 11:31

"Steen [8700]" <bugtrup@FISKemail.dk( fjern FISK )> writes:

> Er det kun mig der syntes at det ligner noget klippet fra Ghost Rider ???

Ja, for det er det ikke. Ghostrider kører på en GSX-R 1000, og det her
er jo tydeligvis en R1. Jeg synes bare det er slattent at han ikke kan
holde den på baghjul til hurtigere end 220. Den må være droslet!

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : NielSV650

Dato : 01-09-05 13:00

Jacob Bunk Nielsen wrote:
> og det her er jo tydeligvis en R1.

Eeeeeej, Jacob. Hvordan forbinder du H.I.S.S. (over nøglen) med Yamaha??

Jeg kan afsløre "Ignitio Security System" - H'er må du selv gætte.

/ Nælz
S FAU himmelblau
htp://dfmc.dk/158

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 01-09-05 13:08

niellerboy_smut_@yahoo.dk (NielSV650) writes:

> Eeeeeej, Jacob. Hvordan forbinder du H.I.S.S. (over nøglen) med Yamaha??

Ja ja - jeg lærer det nok en dag

--
Bandit 600 N | ......_[]-=*