Vurdering muzzy 2i1 udstødsystem til kawas~
Fra : Kawa Rider

Dato : 31-08-05 18:17

Hvad kan jeg tillade mig at tage for et brugt komplet muzzy 2i1
udstødssystem der passer på kawasaki gpz 500s og ER-5. Potten er af
aluminium. Potten har en lille ridse på undersiden efter at cyklen havnede i
en hæk.

Hvad skal sådan et sæt koste?????
det kan ses her http://www.dfmc.dk/gallery.asp?gid=1216

Der er pt. ingen køber så hvis det kunne have interesse så skriv venligst

Fra : kristensenrune@hotma~

Dato : 31-08-05 19:10

Jeg vil godt give en flad 10'er....

Ellers så går udstødningssystemer vel for omkring 1500 - 2000 kr...

Fra : Kawa Rider

Dato : 31-08-05 19:18

Hvis du sætter 2 nuller mere på så har vi en handel!

Fra : Kawa Rider

Dato : 01-09-05 21:13

solgt