Motorcyklist kolliderede med traktor
Fra : Allan

Dato : 31-08-05 11:12

Teksten kopieret fra linket:

" Motorcyklist kolliderede med traktor

31-årig kvindelig motorcyklist pådrog sig brud på rygsøjle og bækken

Af ms - 11:24 - 31. aug. 2005

En 31-årig kvindelig motorcyklist fra Solrød Strand blev onsdag morgen
overført til traumecentret på Rigshospitalet, efter hun fredag kolliderede
med en traktor ved landsbyen Karise syd for Køge, oplyser Ritzau.

Ulykken skete, da en 75-årig traktorfører foretog et venstresving,
hvilket overraskede kvinden. En jævnaldrende mand, hun fulgtes med, slap med
knubs, mens kvinden pådrog sig brud på rygsøjle, bækken og flere andre
steder. "

Pas på derude....

/ Allan

Fra : Martin Sørensen

Dato : 31-08-05 11:23

> Teksten kopieret fra linket:
> " Motorcyklist kolliderede med traktor
> Pas på derude....

Ja, det er så farligt at leve, at man kan risikere at dø af det..

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 31-08-05 23:15

Martin Sørensen wrote:

> Ja, det er så farligt at leve, at man kan risikere at dø af det..

ja - fakta er at livet er en seksuelt overført sygdom, der inden for en
periode på ca. 120 år har terminal udgang...

--
Dun@nt
Kilo SFau _R_ SilverBullet

Fra : Hekto

Dato : 31-08-05 12:23

In article <43158281$0$175$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
webmaster@knallertMCInternet.dk says...
> Pas på derude....

Ja det er jo nu den slags kører på vejene!
Traktor på vejen = alarmklokke, blink og sirene!

Jeg har endnu ikke set en hoppe 5m baglæns; men det skal nok komme!
Alle andre mulige og umulige manøvrer er forekommet.

Den klassiske med mejetærskeren med monteret skærebord i fuld vejbredde
har jeg doh endnu ikke mødt iår! =
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Suzuki LS650

Fra : Bo Nielsen

Dato : 31-08-05 13:35

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT13> skrev i en meddelelse
> [...]
> Alle andre mulige og umulige manøvrer er forekommet.
>
> Den klassiske med mejetærskeren med monteret skærebord i fuld vejbredde

Det har jeg, og her i Nordjylland er det altså med skærebord i godt og vel
vejens bredde. Er glad for det ikke var i et sving :-/

ScooterBo

Fra : anders majland

Dato : 31-08-05 13:50

De kører jo også med blink ...

Traktorerne bliver også større og større. I foråret mødte jeg en med
redskaber både for og bag og den fyldte også godt og vel vejen. Jeg synes
lige jeg kunne time det med at "undvige" i indskørlsen til en gård, men jeg
var blevet lidt fartblind så jeg mistede bagjulet i rabaten på vejen tilbage
på vejen. Min hastighed var nok ikke kommet længere ned end 50-60km/t og det
kunne jeg ikke styre i rabatten og lavede altså en lowsider så jeg blot
kurede det sidste stykke ud på asfalten igen... Det gav heldigvis kun lidt
skår i stoltheden ...

Fra : Bo Nielsen

Dato : 31-08-05 23:29

meddelelse news:4315a7c7$0$18649$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> lowsider så jeg blot kurede det sidste stykke ud på asfalten igen... Det
> gav heldigvis kun lidt skår i stoltheden ...

Godt det gik så heldigt - jeg ser for mig hvordan man - med den helt
forkerte timing - kunne være endt under baghjulet ;-O

ScooterBo