JMV - Concept og end of season
Fra : J.C.Kløve

Dato : 31-08-05 10:15

Så er sæsonnen til ende for mig :-/

En skarp sten havde fundet vej gennem mit bagdæk torsdag aften i sidste
uge, hvilket medførte en bagende der føltes som budding fra det ene
øjeblik til det næste

Det lykkedes at trække 10565km ud af et pilot sport,(indbafatter 1600km
meget nænsom tilkøring og vel 3500 km efterfølgende "lær maskinen at kende
inden den bliver fyret af) så det er vel egentlig min egen skyld, jeg var
lige akurat begyndt at tage hul på at slide på "slid-indikator-mærkerne" -

Nuvel..

Idet jeg vil have gjort fælgene "fine" hen over vinteren har jeg besluttet
at stalde op nu og påbegynde vinterprojekterne (lakerede og polerede
fælge bla.)

Nuvel jeg har tillige tænkt mig at udvide garderoben med en ekstra
bundkåbe derfor melder følgende spørgsmål sig:

Det franske firma "JMV-Concept", laver nogle nydelige kåbebunde, til bla.
SV'erne...

Et eksempel kan bla. ses her
http://www.dfmc.dk/gallerypicture.asp?id=11511&m=full
Taget ved Danish AirShow i Karup

Er der nogen der evt. har kendskab til en Dansk forhandler?
Jeg har ved intensiv søgning _ikke_ kunne finde en sådan (eller også er
ejg blind...)

Hvis ikke - måske nogen af de der har fundet frem til en forhandler i
udlandet vil afsløre hvem det er/ kan være?

Dun@nt - 1KSFau R (Silver-Bullet)
www.dfmc.dk/default.asp?id=223

Fra : Kantana MC

Dato : 31-08-05 10:29

?

> Idet jeg vil have gjort fælgene "fine" hen over vinteren har jeg besluttet
> at stalde op nu og påbegynde vinterprojekterne (lakerede og polerede
> fælge bla.)

Det er ikke engang efterår!

Fra : Ukendt

Dato : 31-08-05 10:34

""J.C.Kløve"" <dunant@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Så er sæsonnen til ende for mig :-/

_Det_ var godt nok tidligt !, der er da en 60-70 super gode køredage endnu
,så hvis du skynder dig,kan du nå at slide et nyt bagdæk, og du skal
såmænd nok nå at få lavet de fælge alligevel

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 31-08-05 22:54

Dennis Hellan Pedersen (4690) wrote:
> [...]
> ,så hvis du skynder dig,kan du nå at slide et nyt bagdæk, og du skal
> såmænd nok nå at få lavet de fælge alligevel

Jo såmend du har da ganske ret.. .. .. og det nye dæk lever næppe meget
over 8000 km

Det giver også nervøse trækninger ved øjnene her i det gode vejr.

Men jeg kan i min kalender se at jeg kun vil få yderst få køredage hen
over de næste 2 mdr, (udover arbejdskørsel) sååå tjaaa hmmm
Nu skal man jo ikke være definitiv eller stivnakket i den slags
spørgsmål.. .. ..

--
Dun@nt
Kilo SFau _R_ SilverBullet

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 31-08-05 10:48

> [...]

> Idet jeg vil have gjort fælgene "fine" hen over vinteren har jeg besluttet
> at stalde op nu og påbegynde vinterprojekterne (lakerede og polerede
_______________________________________

Og jeg troede, *jeg* var tidlig på den, når jeg vanligt sætter geden til
side i efterterårsferien.
Come on Kløve, det er stadig sommer og solen skinner fra en næsten skyfri
himmel!
Man fristes til at sige kylling!

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600

Fra : Allan K. Poulsen

Dato : 31-08-05 11:33

"Psycho Cowboy" <chrijac[FJERN]@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> side i efterterårsferien.
> Come on Kløve, det er stadig sommer og solen skinner fra en næsten skyfri

Nu var du med på Bronzekursus i år Kløve, skal du så med på guldkursus næste
år? Der er hvertfald god til til at bestemme sig...

Mvh,

Allan
Aprilia SL1000 Falco

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 31-08-05 22:47

Allan K. Poulsen wrote:
> "Psycho Cowboy" <chrijac[FJERN]@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nu var du med på Bronzekursus i år Kløve, skal du så med på guldkursus næste
> år? Der er hvertfald god til til at bestemme sig...

Såvel som
Starter sæsonen med et bronche, og så må vi se at finde et guld tillige

Fra : Kenneth Østrup

Dato : 31-08-05 10:46

J.C.Kløve wrote:
> Så er sæsonnen til ende for mig :-/

> En skarp sten havde fundet vej gennem mit bagdæk torsdag aften i sidste
> uge, hvilket medførte en bagende der føltes som budding fra det ene
> øjeblik til det næste

Arrr, der er ikke noget så irriterende som at punktere
Skete for mig i et sving på min CB400F og senere på motorvejen, sidste
gang var det dog sådan et lille hul at jeg først opdagede det dagen
morgenen efter.

> [...]
> kende inden den bliver fyret af) så det er vel egentlig min egen skyld,
> jeg var lige akurat begyndt at tage hul på at slide på

"Slid-indikator-mærkerne" er det de små flapper som ligger i slidbanerne?

personligt fik jeg kørt over 15.000 KM på et Pilot Road dæk før det var
tid til at udskifte det, der var dog alligevel en del slidbane tilbage,
dækket blev bare kantet (fladt på midten).

Med alle mine planer for vinteren glæder jeg mig næsten også lidt til
sæsonen slutter for alvor. Så er det bare et spørgsmål om jeg til den
tid har en økonomi som kan understøtte mine planer, om komplet
motorrenovering og yderligere forbedring af affjedring og styring.
- Det skal nok blive svært på lærling-løn

Kenneth Østrup - <http://blog.riskoger.net/>
Honda RC04 - 1984

Fra : Jacob

Dato : 31-08-05 15:49

> [...]
>
> Hvis ikke - måske nogen af de der har fundet frem til en forhandler i
> udlandet vil afsløre hvem det er/ kan være?

Kender kun www.jmvconcept.fr , men de må kunne henvise til forhandlere?

Mvh Jacob

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 05-09-05 21:30

"Jacob" <jacob@goatstormNOSPAM.dk> writes:

> ""J.C.Kløve"" <dunant@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Kender kun www.jmvconcept.fr , men de må kunne henvise til
> forhandlere?

De havde ikke nogen da Palle fik den paa billedet hjem. En ret saa festlig
historie om fransk "effektivitet". Men det er selvfoelgelig ved at vaere
et aars tid siden, saa det kan da vaere de er blevet bedre... *host*

(PS. Det er min den groenne ved siden af)

--
Mikkel | You need only two tools: WD-40 and gaffer tape.
motortosse.dk | If it doesn't move and it should, use WD-40.
| If it moves and shouldn't, use the tape.
Nu endelig med newsserver igen...

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 05-09-05 22:30

Mikkel Christensen wrote:

> [...]
> et aars tid siden, saa det kan da vaere de er blevet bedre... *host*
>
> (PS. Det er min den groenne ved siden af)

jammen hallo der..!

Så har du jo kontakt til ham der kan give mig svaret på hvordan jeg
skafer en hjem

Er der firmaet selv man skal handle med ?
(satans at man pjækk.. øhhh var så optaget af andre vigtige gøremål i
fransk timerne)
fortæl - beret historien om hvordan han fik kåben hejm

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 06-09-05 00:07

"J.C.Kløve" <DunantFjern@X.mail.tele.dk> writes:

> fortæl - beret historien om hvordan han fik kåben hejm

Han graed ret meget, og det var vist noget med en oversvoemmelse og en
chauffoer strejke i Frankrig, men jeg ser lige om jeg kan overbevise ham
om at skrive et par linier her.

Fra : Ole Hansen

Dato : 06-09-05 14:07

Mikkel Christensen <mikkel.christensen@gmail.com> writes:

> De havde ikke nogen da Palle fik den paa billedet hjem. En ret saa festlig
> historie om fransk "effektivitet". Men det er selvfoelgelig ved at vaere
> et aars tid siden, saa det kan da vaere de er blevet bedre... *host*

Jeg kan godt lide udseendet af Poly26's bundkåbe til SV'eren.. Oftest
ligner bundkåber til halvkåbe-cykler noget prut, men den her rammer nu
meget godt:

http://forum.svrider.dk/album_pic.php?pic_id=518

> Mikkel | You need only two tools: WD-40 and gaffer tape.

--
Ole Hansen

Fra : Torben Scheel

Dato : 01-09-05 08:58

J.C.Kløve wrote:
> Så er sæsonnen til ende for mig :-/

Hvad sker der?? Det er 22-25 grader, skyfrit og i det hele taget det
fedeste MC-vejr. Hvad vil du gøre når de næste 3 måneder er gået og du
ryster af køretrang - kun for at erfare at vinteropstaldningen lige er
startet

Op på hesten igen, det kan kun gå for langsomt. Der er R I G E L I G T
af skruetid mellem gaveindkøb og svinegilder.

--
vh
Torben