Syn af MC
Fra : Kawa Rider

Dato : 30-08-05 19:51

Da jeg skal sælge min kære mc skal jeg have den synet på torsdag og det vil
jo være ærgeligt at få den kasseret, nu hvor den næsten er solgt.

Så jeg vil lige høre hvad jeg skal være opmærksom på inden syn?

Skal der være en retangulær refleks bagpå eller må denne gerne være rund?
Den har tidligere fået en anmærkning fordi at vinklen på bremsearmen til
bagbremsen var forkert, hvad er det for en vinkel?
Er der andet???

Fra : Sune

Dato : 30-08-05 20:56

"Kawa Rider" <Spam@Spam.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Så jeg vil lige høre hvad jeg skal være opmærksom på inden syn?
>
> Skal der være en retangulær refleks bagpå eller må denne gerne være rund?

Ja, den må have alle faconer, blot ikke trekantet.

vh Sune

Fra : Simon Rasch 9640

Dato : 31-08-05 21:04

<SNIP>
> Den har tidligere fået en anmærkning fordi at vinklen på bremsearmen til
> bagbremsen var forkert, hvad er det for en vinkel?
> Er der andet???

Det er vinklen mellem den jernstang der går fra fodbremsepedalen til
bagbremsen og så den ca 5cm lange bremsearm som sidder på baghjulet. De skal
danne en vinkel på ca 90grader. Jeg ved ikke hvor meget "ved siden af" det
skal være for at dumpe til syn, men man kan vist bare justere det.

Held og lykke med det.

Mvh
Simon

Fra : Kawa Rider