Bagdæk 3.50 x 16
Fra : Svend

Dato : 30-08-05 09:59

Hej NG.

Bagsækket på min lille MC hedder 3.50 x 16. Findes der noget i samme
størrelse og gerne noget bredere man kan montere i stedet. Jeg
spørger fordi udvalget ikke er særligt stort i dæk med dette mål.
mvh
SVJKL

Fra : Moller

Dato : 30-08-05 10:23

Svend wrote:
> [...]
> størrelse og gerne noget bredere man kan montere i stedet. Jeg
> spørger fordi udvalget ikke er særligt stort i dæk med dette mål.

   Hvilken MC snakker vi om ? det er lidt svært at sige ud fra dæk
størelsen alene. Min egen MZ brugte 3,25" x 16" dæk, på en 2,15"* 16"
fælg... nu sider der i stedet en 3,5" x 17" fælg, med et 130/60-17
bagdæk, og derved et kæmpe udvalg... men om det kan side på lige din MC
??? tjaaa...

--
VH
Lars Molnit

Fra : Svend

Dato : 30-08-05 10:42

>    Hvilken MC snakker vi om ? det er lidt svært at sige ud fra dæk
> størelsen alene.

Det er en Suzuki GN 125. Kender ikke lige fælgstørrelsen.
mvh
SVJKL

Fra : Moller

Dato : 30-08-05 11:52

Svend wrote:

> Det er en Suzuki GN 125. Kender ikke lige fælgstørrelsen.

"http://www.reifenversand.com/shop_eng/query.php?cp_tpl=mr_liste.html&cp_sid=825494d2ba63&cp_filter=1&cp_nofa=1&cp_cat=SUZUKI&cp_lsort=GN+250-+Typ+-NJ+42+A"

Der kan nu side et ok ME77 dæk i størelse 120/90-16 ;) så for en GN-250
er det vel fino. prisen er nu heller ikke slem.

Fra : Svend

Dato : 30-08-05 15:02

Fælgen er en 2,15" x 16, måske nogen har erfaringer med et bredere
dæk?
mvh
SVJKL

Fra : Moller

Dato : 30-08-05 15:14

Svend wrote:
> Fælgen er en 2,15" x 16, måske nogen har erfaringer med et bredere
> dæk?

   Nu kan jeg ik lige huske med GN 250 ? er det egerfælge, eller støbte
fælge ??? hvis det er egerfælge, kan du jo måle op, og se om ik du kan
få en støre fælg i, og derved støre dæk :) for en GN er køreegenskaber
jo lige meget, så et bredere bagdæk gir ik problemer på den front.

Fra : Richard

Dato : 30-08-05 17:02

Svend wrote:

> Bagsækket på min lille MC hedder 3.50 x 16. Findes der noget i samme
> størrelse

Helt sikkert flere end dit gamle dæk

FYI: På www.motyre.de kan du inde i Motorradreifen søge på en specifik
dækstørrelse som fx 3.50-16 og få et overblik på tværs af de forskellige
fabrikater - så slipper du for at lede producenternes kataloger igennem

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : J. Hansen

Dato : 30-08-05 18:25

Har handlet med Reifen-Berg flere gange, og er tilfreds med leveringstid og
service.
Her har du linket :
http://www.reifen-berg.de/shop_eng/query.php?cp_sid=22370935d9e7&cp_tpl=motorrad_liste_art.html

Mvh John