Billeder fra Bakkelukningen 2005
Fra : Ronni

Dato : 30-08-05 09:43

Mine billeder fra lukningen af Bakken kan ses på
http://www.dfmc.dk/gallery.asp?gid=1211

Er der nogen der kender historien om ham på ATV'en? Jeg så ham blive stoppet
af politiet mindst to gange, så han må da have haft en lidt sur dag?

Mvh
Ronni

Fra : Kenneth Østrup

Dato : 30-08-05 09:44

Ronni wrote:
> [...]
>
> Er der nogen der kender historien om ham på ATV'en? Jeg så ham blive stoppet
> af politiet mindst to gange, så han må da have haft en lidt sur dag?

Den ATV med lavprofilsdæk og alu fælge?

Kenneth Østrup - <http://blog.riskoger.net/>

Fra : Finn

Dato : 30-08-05 10:48

"Ronni" <rhessellund@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
stoppet
> af politiet mindst to gange, så han må da have haft en lidt sur dag?

Det forhindrede ham ikke at køre videre. Jeg så ham ved Bellevue kanten

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 30-08-05 19:10

"Finn" <nej@nomail.dk> skrev i en meddelelse

> stoppet
>

> Det forhindrede ham ikke at køre videre. Jeg så ham ved Bellevue kanten

Tja - efter larmen fra hans udstødning at dømme havde de da mindst een god
grund til at stoppe ham - måske havde han flere kreative ideer han lige sku
ha levet ud da han rodede med maskinen ? Det jeg nåede at se af den var at
han forlod Nørrebrogade i den forkerte retning et godt stykke tid før vi
kørte. Han kørte ganske friskt til forbi betjentene men jeg nåede da at se
noge der lignede meget små skærme på maskinen - måske var det et af
debatoplæggene der fik ham stoppet

Forresten stod der også nogle få betjente på kystvejen da jeg kørte hjem,
men ingen af os 4-5 stykker, der blev stoppet, havde kørt for stærkt.
Ikke lige der i det mindste

--
Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller

Fra : Ukendt

Dato : 30-08-05 22:46

"Ronni" <rhessellund@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Mine billeder fra lukningen af Bakken kan ses på
> http://www.dfmc.dk/gallery.asp?gid=1211

Hej Ronni
Er det første vaske billede ikke en Ducati Monster Paso?

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : Ronni

Dato : 31-08-05 08:31

"Flemming Disc" <disctekniksnabeladiscteknik.dk> wrote in message
> Hej Ronni
> Er det første vaske billede ikke en Ducati Monster Paso?

Tæt på, men det er faktisk en Ducati Monster S4 Senna Edition, med røde
fælge og mere carbon :)

Mvh
Ronni

Fra : Palle

Dato : 31-08-05 08:35

Hvad er en Monster Paso ????

Men, som Ronni siger, det er en S4 Senna Edition. Faktisk har alle S4 alt
carbon som standard, og den eneste forskel på Senna og "almindelig" er
fælgene som er i magnesium.

Billeder af min mc kan ses her: www.petern.org/monster og ja... det er den
jeg står og vasker

Fra : Palle

Dato : 31-08-05 08:37

> Men, som Ronni siger, det er en S4 Senna Edition. Faktisk har alle S4 alt
> carbon som standard, og den eneste forskel på Senna og "almindelig" er
> fælgene som er i magnesium.

Nårh jah.. en enkelt detalje.. der er heller ikke carbon slipon på som
standard

Fra : Hekto

Dato : 31-08-05 09:04

In article <df3mjp$6ua$1@abbeden.bunk.cc>, hansenpalle_@yahoo.com
says...
> Hvad er en Monster Paso ????

Det ville være en monster-Monster!
En Paso-motor (750 - F1 type) lagt i et monsterstel! Kunne sikkert godt
lade sig gøre; men der ville ikke være nogen fornuftig grund!?

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Suzuki LS650

Fra : Palle

Dato : 31-08-05 10:34

> Det ville være en monster-Monster!
> En Paso-motor (750 - F1 type) lagt i et monsterstel!

Nej, absolut ingen grund til det... S4'eren er jo med 916 motor (mildere
knast) og iøvrigt er en Monster jo lavet på et 851 stel

Fra : Ukendt

Dato : 31-08-05 14:15

"Palle" <hansenpalle_@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Nej, absolut ingen grund til det... S4'eren er jo med 916 motor (mildere
> knast) og iøvrigt er en Monster jo lavet på et 851 stel

Der køre en Monster Paso rundt i Danmark, jeg kan ikke huske om det er en
750 eller 906.

Og der har været grunde, det er på en 600 Monster

Så da jeg så det vandkølings udstyret, at jeg tænkte på den lille
Monster-Monster og hel glemte at der jo findes en Monster der "køre" på vand

Og Hekto du kender ham der har lavet den...han er jyde......jeg mener han
har solgt den, så det var jo ikke godt at vide hvor den er nu!!!

Men der findes altså også en Monster Paso, kan i have en god dag på
landevejen!!

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : Hekto

Dato : 31-08-05 14:58

In article <4315adc6$0$68363$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, "Flemming
Disc" <disctekniksnabeladiscteknik.dk> says...

> [...]
> har solgt den, så det var jo ikke godt at vide hvor den er nu!!!
>
> Men der findes altså også en Monster Paso, kan i have en god dag på

Hø!

Ja, og der findes pøllefanter med 916-motor!
Folk er jo sære, med al den bytten motorer!!!

Fra : Ukendt

Dato : 31-08-05 15:12

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT13> skrev i en meddelelse
> Hø!
>
> Ja, og der findes pøllefanter med 916-motor!
> Folk er jo sære, med al den bytten motorer!!!
> --

Og det skulle lige komme fra dig.......er der ikke noget med Panta, en
Monster motor og så dig ??

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : Hekto

Dato : 31-08-05 15:40

In article <4315bb06$0$68328$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, "Flemming
Disc" <disctekniksnabeladiscteknik.dk> says...
> Og det skulle lige komme fra dig.......er der ikke noget med Panta, en
> Monster motor og så dig ??

................................ løse rygter!

Fra : Kenneth Østrup

Dato : 31-08-05 15:14

Hekto wrote:
> Ja, og der findes pøllefanter med 916-motor!
> Folk er jo sære, med al den bytten motorer!!!

Passer den direkte over i "pøllefanten"?

Det kunne jo være man skulle have sådan en engang, det lyder interesant!

Kenneth Østrup - <http://blog.riskoger.net/>
Honda RC04 - 1984 - som går ud fra at en pøllefant er en Cagiva Elephant

Fra : Hekto

Dato : 31-08-05 15:44

In article <4315bb97$0$78283$157c6196@dreader1.cybercity.dk>,
ksFJERN@skysovs.com says...
> Passer den direkte over i "pøllefanten"?
>
> Det kunne jo være man skulle have sådan en engang, det lyder interesant!

Naaaahhh ... direkte er vist ikke ordet! Iøvrigt huskede jeg forkert!
Det var en 999!

Køb et TIG-anlg og envinkelsliber! Men så kan så meget jo lade sig gøre!
Læs lystigt videre!

http://www.elefantriders.com/projects.htm

Fra : solvang

Dato : 31-08-05 19:19

Lad os se flere billeder og mindre tekst.....

Fra : Hekto

Dato : 31-08-05 20:25

In article <MwmRe.89$aE2.16@news.get2net.dk>, solvang@FJERNparadis.dk
says...
> Lad os se flere billeder og mindre tekst.....

Så køb et kamera og tag med til åbningen!