Spm. ang. BMW R 850 RT
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 29-08-05 22:32

Hej i gruppen.

Er der nogle specielle ting man skal være opmærksom på ved en BMW R 850 RT,
hvis man går og lurer på sådan en?
Fejl og lignende?

På forhånd tak for hjælpen.

Venlig hilsen

Aragorn_DK - der har mistet alle sine ski..
Firefox-motorcykel-bookmarks...*mukke*

--
=================
www.welles.dk

Fra : TH

Dato : 31-08-05 20:43

> Er der nogle specielle ting man skal være opmærksom på ved en BMW R 850
RT,
> hvis man går og lurer på sådan en?
> Fejl og lignende?

Hej.

Jeg har tidligere haft en R1150RT, så jeg vil anbefale at du kontrollerer
din potentielle nye maskine for følgende:

1. Kig efter rust ved passagerfodhvilerne.
2. Kontroller at motorcyklen kan tåle en katastrofeopbremsning uden at
motoren sætter ud og/eller advarselslampen for ABS begynder at blinke
efterfølgende.
3. Kontroller at bremselyset ikke lyser konstant efter din prøvetur.

Førnævnte punkter er alle problemer jeg havde med min Bimmer før jeg solgte
den til en forhandler.

Venlig hilsen

Tim.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 31-08-05 20:56

"TH" <spamblocked@post.cybercity.dk> wrote in message

> [...]
> 3. Kontroller at bremselyset ikke lyser konstant efter din prøvetur.
>
> Førnævnte punkter er alle problemer jeg havde med min Bimmer før jeg

Hej Tim.

Takker for input, det er taget til efterretning.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
www.welles.dk