rensning af læder
Fra : christoffer

Dato : 29-08-05 15:57

hej NG.
hvordan renser jeg min MEGET beskidte mc saddel af ?
det er sorte rester af de sidste tov års kørsel der sidder på..er sæbe
spåner eller brun sæbe skummmt op det bedste ...eneste.... mvh chris

Fra : Menabra

Dato : 29-08-05 20:45

"christoffer" <seer@jee.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det er sorte rester af de sidste tov års kørsel der sidder på..er sæbe
> spåner eller brun sæbe skummmt op det bedste ...eneste.... mvh chris
Prøv her:
http://www.dansk-laederforsyning.dk

Fra : AW på ZRX

Dato : 29-08-05 20:50

> hvordan renser jeg min MEGET beskidte mc saddel af ?

Har du prøvet med saddelsæbe

Allan
ZRX 1200 S

Fra : christoffer

Dato : 30-08-05 18:59

har lige prøvet mig frem med alm. sæbespåner....
resultatet blev sindssygt godt.. 12 års skidt var fjernet på et kvarter..
tak for rådene.
chris