TL1000R motor specs spørgsmål...
Fra : Mikael

Dato : 29-08-05 11:07

Hej alle...

Sad og kiggede og faldt over Suzukis tl1000r, og den var nu meget pæn
*hæhæ* Jeg forstår dog ikke helt hvordan motoren er bygget... Fandt på
google:

Engine: 996cc, four-stroke, liquid cooled, 90 degree V-twin, DOHC,
8-valves, TSCC

Hvis jeg læser det som jeg gerne ville, er det så en 4 cylindret motor,
hvor 23 cylindre er placeret 90 grader forskudt fra de 2 andre? Er dette
korrekt?

På forhånd tak.
The Duke.

Fra : Mikael

Dato : 29-08-05 11:10

> Hvis jeg læser det som jeg gerne ville, er det så en 4 cylindret motor,
> hvor 23 cylindre er placeret 90 grader forskudt fra de 2 andre? Er dette
> korrekt?

Hehe taste fejl... 23 er nok lidt i voerkanten ;) 2 sku der bare stå...

Fra : MKS - 74

Dato : 29-08-05 11:13

On Mon, 29 Aug 2005 10:07:24 +0000 (UTC), mikjo@websigners.dk (Mikael)
wrote:

> [...]
>
>Hvis jeg læser det som jeg gerne ville, er det så en 4 cylindret motor,
>hvor 23 cylindre er placeret 90 grader forskudt fra de 2 andre? Er dette

Næh, den har nu hverken 25 eller 4 cylindre - four-stroke = 4 takt, 90
degree V-twin = 90 graders V-2'er.

--
-Michael
CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-05 11:18

2 cylindre i alt (derfra ordet V2), 4 taks motor, der er vandkølet, 90grader
(dvs cyllindrer er som et v med 90grader imellem), med indsrøjtning og 4
ventiler pr cyllinder

:)

Fra : Mikael

Dato : 29-08-05 11:42

S.G wrote:

> 2 cylindre i alt (derfra ordet V2), 4 taks motor, der er vandkølet, 90grader
> (dvs cyllindrer er som et v med 90grader imellem), med indsrøjtning og 4
> ventiler pr cyllinder

Ok, tak for det!
Det jeg troede det var, ville i stedet hedde V4 ??

Fra : Kenneth Østrup

Dato : 29-08-05 13:15

Mikael wrote:

> Ok, tak for det!
> Det jeg troede det var, ville i stedet hedde V4 ??

Præcist

Kenneth Østrup - <http://blog.riskoger.net/>