Fartgrænser!
Fra : Thunder

Dato : 29-08-05 08:02

Jeg har en kamerat der mistede kørekortet i weekenden! Han blev taget med
180 på motorvejen.
Er der nogen der ved hvor jeg kan finde ud af, hvor man kan finde
bødetakster og takster for frakendelse af kørekortet?

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 29-08-05 08:30

"Thunder" <Svensker87@hotmail.com> skrev:

> Jeg har en kamerat der mistede kørekortet i weekenden! Han blev taget med
> 180 på motorvejen.
______________________________________

Sur r*v!
______________________________________

www.sikkertrafik.dk

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 29-08-05 08:37

"Thunder" <Svensker87@hotmail.com> wrote in

> [...]
> Er der nogen der ved hvor jeg kan finde ud af, hvor man kan finde
> bødetakster og takster for frakendelse af kørekortet?

google er din ven
http://www.justfuckinggoogleit.com/search.pl?query=fartovertrædelse

--
Mvdlh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Fra : Dak

Dato : 29-08-05 09:20

> google er din ven
> http://www.justfuckinggoogleit.com/search.pl?query=fartovertrædelse

Ikke i dette tilfælde. har du prøvet at klikke på dit eget link? den
viser 0 sider fundet. Den kan vist ikke lige sende Æ'et rigtig med til
google. Ikke med min browser ihvertfald.

Dak
Suzuki GS500Ev

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 29-08-05 11:04

"Dak" <dakSLET@REMOVEFJERNitsaret.dk> wrote in news:4312c514$0$158
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Ikke i dette tilfælde. har du prøvet at klikke på dit eget link? den
> viser 0 sider fundet. Den kan vist ikke lige sende Æ'et rigtig med til
> google. Ikke med min browser ihvertfald.

Jowda - dinvengoogle spørger om man mente "fartovertrædelse" med "æ". Så
ok, det koster lige et klik mere

--
Mvdlh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen
Der desværre ingen aktier har i foretagendet....

Fra : Jesper Andersen

Dato : 29-08-05 09:22

"Thunder" <Svensker87@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der nogen der ved hvor jeg kan finde ud af, hvor man kan finde
> bødetakster og takster for frakendelse af kørekortet?

Det kan du på dr`s text tv side 543

mvh.
Jesper