Honda
Fra : Kenneth Østrup

Dato : 28-08-05 20:35

Hmm, måske er "homoda" øgenavnet ikke helt ubegrundet?
<http://cb1100f.net/modules/coppermine/albums/userpics/MVC-030S.JPG>

Kenneth Østrup - <http://blog.riskoger.net/>

Fra : Jens Jensen

Dato : 29-08-05 07:44

"Kenneth Østrup" <ksFJERN@skysovs.com> skrev i en meddelelse
> Hmm, måske er "homoda" øgenavnet ikke helt ubegrundet?
> <http://cb1100f.net/modules/coppermine/albums/userpics/MVC-030S.JPG>

Ja der kan man se, godt jeg solgte min honda.

Men jeg har hørt det er det samme med Harley , de starter jo også begge med
H .
Harley er bare for dem der ikke er kommet ud af skabet og forsøger at være
så macho som muligt for at skjule deres sexualitet, mens Honda er for dem
der er kommet ud

Mvh Jens

Mvh Jens

Fra : Brian Sørup

Dato : 29-08-05 11:42

"Jens Jensen" <iderig@fjerndettejubii.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
være
> så macho som muligt for at skjule deres sexualitet, mens Honda er for

Ved du så hvorfor der er nogen der skifter fra Honda til andre mærker ?

Fordi de syntes det er for kedeligt at gå ud til geden, trykke på
startknappen, køre så langt man orker, sætte geden igen - og så gøre det
samme næste dag, og dagen efter , og dagen efter, og dagen efter,
og..................
--
Brian Sørup
Honda VFR 750 F RC36

Fra : Ninja Rider

Dato : 29-08-05 15:55

Hejsa

Jens Jensen wrote:
> [...]
hehe...

Lidt fra bilverdenen, men også lidt mc.
Hvad nu hvis NISMO står for Nissan Motorsports....
Står HOMO så for Honda Motorsports?...

Mvh Emil
--
Nissan Primera 2.0 GT, Toyota Supra 3.0I
Kawasaki ZXR750 Ninja

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-05 17:27

Kvinder bliver våde på måtten når der står HONDA på blokken

Og så er den ged vist klippet

--
P.E. uden tryk ingen ryk
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk

Fra : Ulvir

Dato : 29-08-05 18:06

P.E. wrote:
> Kvinder bliver våde på måtten når der står HONDA på blokken

Det gør min.. hun siger at en vis omdrejnings tal gør noget sjovt ved
hendes underliv når hun sidder bagpå.. Så nu kører jeg så vidt muligt med
et bestemt omdrejnings tal..

Fra : Ninja Rider

Dato : 29-08-05 19:08

Hejsa

Ulvir wrote:
> Det gør min.. hun siger at en vis omdrejnings tal gør noget sjovt ved
> hendes underliv når hun sidder bagpå.. Så nu kører jeg så vidt muligt med
> et bestemt omdrejnings tal..

Så er det da fordi hun aldrig har sidet bag på en Kawasaki... Så vil hun
slet ikke køre på den symaskine til Honda... ;)
Kawa'erne har nogle "kvinde vendelige vibrationer" ved en 6-7krpm som
regl... ;)

Nu stopper jeg her fra... :P

Mvh Emil
--
Kawasaki ZXR750 Ninja
http://dfmc.dk/?id=26

Fra : Moller

Dato : 29-08-05 20:08

Ulvir wrote:

> Det gør min.. hun siger at en vis omdrejnings tal gør noget sjovt ved
> hendes underliv når hun sidder bagpå.. Så nu kører jeg så vidt muligt med
> et bestemt omdrejnings tal..

   Så er vi Suzuki ejere nu glade for at vi er rustet fra naturens side
til ikke at skulle bruge værktøj til hjælps for den slags ;)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Ulvir

Dato : 29-08-05 21:36

Moller wrote:

> Så er vi Suzuki ejere nu glade for at vi er rustet fra naturens side
> til ikke at skulle bruge værktøj til hjælps for den slags ;)

OK- jeg er en tøsedreng- men jeg tør ikke mens jeg kører..

Fra : Marianne B

Dato : 29-08-05 21:58

I kan godt glemme det, kvinder vil ha Honda! Ihvertfald denne her kvinde!!

Mvh. Marianne

Fra : Moller

Dato : 30-08-05 09:13

Marianne B wrote:
> I kan godt glemme det, kvinder vil ha Honda! Ihvertfald denne her kvinde!!
>
> Mvh. Marianne

   Puha, gudskelov ;) så slipper vi andre for at ha en ældre kvinde til at
savle ude ved havelågen.

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 30-08-05 12:35

"Moller" <news@molnit.com> skrev:

> Puha, gudskelov ;) så slipper vi andre for at ha en ældre kvinde til at
> savle ude ved havelågen.

ROFL Smask, ta' den!

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600

Fra : Marianne B

Dato : 30-08-05 21:37

Der er vist en der blir hurtig sippet måske er konen ikke så glad for
det mærke han kører... Men ja du slipper fuldstændig for at kvinder (unge
som gamle inkl. mig på 23) står og savler over havelågen med mindre der står
en Honda på den anden side
Mvh. Marianne

Fra : Ulvir

Dato : 31-08-05 10:39

Marianne B wrote:

> [...]
> kvinder (unge som gamle inkl. mig på 23) står og savler over
> havelågen med mindre der står en Honda på den anden side

Min kæreste elsker min, selv om den ikke er ret stor.. (CMX'er)

Fra : Marianne B

Dato : 31-08-05 14:52

> Min kæreste elsker min, selv om den ikke er ret stor.. (CMX'er)
>
> Og det er stadig en motorcykel vi snakker om????? Eller er det noget med
at det ikke er størrelsen men.................

Fra : MKS - 74

Dato : 31-08-05 16:13

On Wed, 31 Aug 2005 15:51:58 +0200, "Marianne B"
<bisbjerg@vip.cybercity.dk> wrote:

>at det ikke er størrelsen men.................

Betyder det noget.... sålænge der står Honda på siden af dyret?

--
-Michael
CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/

Fra : Ulvir

Dato : 31-08-05 17:09

Marianne B wrote:

> at det ikke er størrelsen men.................

Jeps, Marianne- CMX'eren er kun på 250 cc.. Topfart (med 2 på og bagage)
ca.130, 0-100 på ca. 8 sekunder, (mig alene på) ved bedstefarkørsel 35km+
per liter. Ellers ca. 30-33.. Og alle der kender Rebelen ved at den er en
rigtig pæn lille mc at se på.. Den anden ting der måske strejfer folks
tanker er knap så pæn..

Fra : Marianne B

Dato : 31-08-05 21:41

"Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> per liter. Ellers ca. 30-33.. Og alle der kender Rebelen ved at den er en
> rigtig pæn lille mc at se på.. Den anden ting der måske strejfer folks

Det vil jeg så helst ikke vide mere om og gir MKS - 74 ret, bare der står
Honda på siden så pyt med resten!!

Fra : Jacob Larsen

Dato : 02-09-05 11:10

"Marianne B" <bisbjerg@vip.cybercity.dk> wrote in message

> [...]
> fuldstændig for at kvinder (unge som gamle inkl. mig på
> 23) står og savler over havelågen med mindre der står en

Bor i Aalborg!

Men du må altså flytte dig, når jeg skal have en af cyklerne ud. Og ikke
noget med at savle så meget, at der bliver glat i indkørslen.
--
Mvh. Jacob Larsen
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879

Fra : Moller

Dato : 03-09-05 12:58

Marianne B wrote:

> [...]
> som gamle inkl. mig på 23) står og savler over havelågen med mindre der står

   Sippede og sippede ;) jeg kan da ikke bruge en kvinde som skal stå og
savler over et mærke på ens bike, hun skal da bruge tiden på og
tilfredsstille mig :) så er der skam ikke tid til at savle over MC
mærket... på den anden side, så vil min kærste ha noget for pengende,
som er råt og voldsomt ;) og det kan en kedelig Honda aldrig give.

Fra : Ukendt

Dato : 03-09-05 14:46

Moller skrev i meddelelsen <43198fcb$0$18647$14726298@news.sunsite.dk>...

<en undvige manøvre af rang>

Moller, Du står i kviksand til knæene, enhver undvige manøvre vil kun bringe
dig længere ned i sandet... Vær dog et mandfolk, kast håndklædet i
ringen, og råb om hjælp !

mvh
Orla
VTR-fie, som har haft to kvindelige ejere.