Blinklys...Hvordan, hvorfor og hvad er nem~
Fra : Kasperkk

Dato : 27-08-05 18:59

Hejsa

Jeg stod lige og lurede på min nye svn og så, at de foreste blinkere sidder
fast i sådan nogle underlige huller. Det er ikke lige umiddelbart til at
motere nye uden en plade af en slags til at dække hullerne.

Hvad har i gjort eller hvad gør andre???

Kasperkk

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 28-08-05 09:35

> [...]
> sidder fast i sådan nogle underlige huller. Det er ikke lige
> umiddelbart til at motere nye uden en plade af en slags til at dække

Hej Kasper

Louis sælger sådan nogle plader at sætte for hullerne. Søg på AUFNAHME

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 31-08-05 22:37

Jens Jacob Bager Jensen wrote:

> Hej Kasper
>
> Louis sælger sådan nogle plader at sætte for hullerne. Søg på AUFNAHME

Og netop de passer _ikke_ efter noget som helst -

--
Dun@nt
Kilo SFau _R_ SilverBullet

Fra : Armand

Dato : 28-08-05 17:41

Kasperkk wrote:

> [...]

> motere nye uden en plade af en slags til at dække hullerne.
> Hvad har i gjort eller hvad gør andre???

Det er lige det: Hvis man kigger sig omkring ved alskens mc-sammenkomster
ser man ofte folk der tydeligvis har erhvervet sig nogle porno-blinklygter
og monteret dem uden blik for hvor usmuk montagen i de originale "huller"
er

Porno rules

--
Armand.