Ol' School keyboard i Delphi
Fra : Thomas P

Dato : 06-06-01 21:29

Hej,

Jeg har efterhånden haft en periode hvor det ikke er blevet til megen
programmering, da jeg har været ret irriteret over, at genvejstasterne i
Delphi var lavet om til nogle gammeldags nogle. Fx kan man ikke kopiere med
ctrl+c og ctrl+v mere - nu er det den gode gamle med control-insert,
shift-insert. Når jeg fx skal finde noget tekst er det heller ikke ctrl+f
mere, men nu kan det være nok - hjælp mig ! Hvad kan jeg gøre for at gøre
det godt ?

--
- Thomas
~~~~~~~~

Fra : Christian Iversen

Dato : 06-06-01 22:05

> [...]
> mere, men nu kan det være nok - hjælp mig ! Hvad kan jeg gøre for at gøre

Hjælp!

Editor: [Right Mouse Button] -> Properties -> Display -> Keystroke
Mapping -> Default (IKKE classic!

--
Regards, Christian Iversen [FIDUSO]

Fra : Thomas P

Dato : 07-06-01 06:48

> Editor: [Right Mouse Button] -> Properties -> Display -> Keystroke
> Mapping -> Default (IKKE classic!

Takker ! Så er jeg på kodens vej igen

--
- Thomas
~~~~~~~~

Fra : Christian Iversen

Dato : 07-06-01 07:18

"Thomas P" <blomme@post.com> wrote in message

> Takker ! Så er jeg på kodens vej igen

Glimrende!

Det var nemlig lidt af et gæt....

--
Regards, Christian Iversen [FIDUSO]

Fra : Claus Nielsen

Dato : 06-06-01 22:05

> ... genvejstasterne i Delphi var lavet om til nogle gammeldags
> nogle. Fx kan man ikke kopiere med ctrl+c og ctrl+v mere - nu
> er det den gode gamle med control-insert, shift-insert.

Hvilken version af Delphi er det lige du refererer til? I min "gamle"
Delphi 4 Pro virker CTRL+C osv. da ganske udmærket?

Mvh, Claus
--
e-mail: cnn@post6.tele.dk
homepage: http://home6.inet.tele.dk/cnn

Fra : FreeAll

Dato : 07-06-01 17:04

Det var fordi han havde slået CLASSIC til. Det skal man ikke.

--
- FreeAll (freeall@freeall.dk <> www.freeall.dk)