syn af mc
Fra : Carsten

Dato : 27-08-05 10:54

hvordan er reglerne vedr. syn af mc, min er synet den 16 sep 2004 (mc er
fra 1988) skal den synes ved ejerskifte?

Carsten

Fra : Brian Sørup

Dato : 27-08-05 10:57

"Carsten" <carsten@FJERN_DETTEcdberg.dk> skrev i en meddelelse
> hvordan er reglerne vedr. syn af mc, min er synet den 16 sep 2004 (mc
er
> fra 1988) skal den synes ved ejerskifte?

Nope - den holder syn 1 år.
--
Brian Sørup
Honda VFR 750 F RC36

Fra : Carsten

Dato : 27-08-05 11:02

ved du hvor det står sort på hvidt, har nemlig en køber som påstår at den
SKAL synes ....æv

Carsten

Fra : Richard

Dato : 27-08-05 11:14

Carsten wrote:
> ved du hvor det står sort på hvidt, har nemlig en køber som påstår at den
> SKAL synes ....æv

Så kør dog med ham ned på motorkontoret i næste uge og se at få den
ejerskiftet - så er du også sikker på, at han får det gjort

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Knud Dam

Dato : 27-08-05 11:21

> ved du hvor det står sort på hvidt, har nemlig en køber som påstår at den
> SKAL synes ....æv

http://danmark.dk/portal/page?_pageid=34,329650&_dad=portal&_schema=PORTAL

KD

Fra : Peter Sindrup

Dato : 27-08-05 16:29

"Knud Dam" <danteknikdetteskalvaek@tele2adsl.dk>

> http://danmark.dk/portal/page?_pageid=34,329650&_dad=portal&_schema=PORTAL

Så kan det vist ikke siges tydeligere ...

P-)

Fra : Carsten

Dato : 28-08-05 17:37

jeg takker, han gav sig til sidst

MVH Carsten

Fra : Knud Dam

Dato : 27-08-05 10:58

"Carsten" <carsten@FJERN_DETTEcdberg.dk> skrev i en meddelelse
> hvordan er reglerne vedr. syn af mc, min er synet den 16 sep 2004 (mc er
> fra 1988) skal den synes ved ejerskifte?
>
> Carsten

Nej. Den kan ejerskiftes uden syn frem til 16. (eller 15. ?) september 2005.

Mvh

KD

Fra : Ukendt

Dato : 27-08-05 11:08

"Carsten" <carsten@FJERN_DETTEcdberg.dk> skrev i en meddelelse
> hvordan er reglerne vedr. syn af mc, min er synet den 16 sep 2004 (mc er
> fra 1988) skal den synes ved ejerskifte?

Hvis du sælger inden den 16 sep. 2005 nej, efter så ja.

--
Mvh.
Dannie

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 27-08-05 11:36

> hvordan er reglerne vedr. syn af mc, min er synet den 16 sep 2004
> (mc er fra 1988) skal den synes ved ejerskifte?

Hej Carsten

Reglerne for syn er som følger:
Motorcyklen er førstegangs-indregistreret for under 5 år siden skal den ikke
synes ved ejerskifte.

Motorcyklen er førstegangs-indregistreret for mellem 5 og 10 år siden skal
den ikke synes i forbindelse med ejerskifte hvis motorcyklen er synet inden
for to år.

Motorcyklen er førstegangs-indregistreret for over 10 år siden skal den ikke
synes i forbindelse med ejerskifte hvis motorcyklen er synet inden for det
sidste år.

--
Mojn
Jens Bager Jensen