Fællestur Aalborg søndag den 28-8
Fra : Niels

Dato : 27-08-05 10:25

Vi kører en tur til Hjørring, hvor der er søndagstræf, på
springvandspladsen, med mulighed for at prøve en Harley.
Turen starter på Tove Ditlevsens Vej 36a, (huset mellem de to blokke) kl.
10.00 alle er velkommen.

Niels Thomsen
cxclub.dk

Fra : Janner

Dato : 27-08-05 10:40

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=59
www.gugmc.dk
"Niels" <nthomsen@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> springvandspladsen, med mulighed for at prøve en Harley.
> Turen starter på Tove Ditlevsens Vej 36a, (huset mellem de to blokke) kl.

Ja hvis man kunne have undgået det med Harley'en kunne det måske have været
.... he he

Fra : Niels

Dato : 27-08-05 13:24

">> Vi kører en tur til Hjørring, hvor der er søndagstræf, på

> Ja hvis man kunne have undgået det med Harley'en kunne det måske have
> været ... he he

Bemærk lige at jeg skrev med mulighed for at prøve en Harley
...... he he

Niels Thomsen