Ferietur til England ))))
Fra : Knud Dam

Dato : 26-08-05 23:21

I morgen tager Pernille og jeg en uge til England via Esbjerg-Harwich.

Derfra til Bristol, til Wales og over North Hampton tilbage til Harwich.

Ren ferie med køreture og besøg hos venner.

; - )

KD

Fra : Nielsen

Dato : 27-08-05 10:46

"Knud Dam" <danteknikdetteskalvaek@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
>I morgen tager Pernille og jeg en uge til England via Esbjerg-Harwich.

Ja, det er nu ikke noget for mig. Min kone vil ikke lade mig tage en uge til
England med Pernille....

/Thomas

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 27-08-05 15:51

Knud Dam wrote:
> I morgen tager Pernille og jeg en uge til England via Esbjerg-Harwich.
>
> Derfra til Bristol, til Wales og over North Hampton tilbage til Harwich.
>
> Ren ferie med køreture og besøg hos venner.

Har i ikke allerede været afsted en gang ?

Ha` en god ferie og hils Pernille fra mig

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S - GSX-R250 - ES250/2