On Wed, 24 Aug 2005 17:32:28 +0200, "Niels Munk"
<spam-fjerndette-@sejeniels.dk> wrote:
>Jeg går ud fra at de er neddroslede?
Det er korrekt!
>Hvorfor lige til 97hk?
Det er fordi de i D. har forskellige forsikringsklasser, en af dem
netop denne og forskellen i præmie er betydelig.
>Er dette kit svært/dyrt at fjerne?
Det er lidt svært at vide på forhånd, for selv om det helt typisk er
gjort på een speciel måde for den enkelte model findes der alligevel
forskellige måder at gøre det på, tit er det meget simpelt med f.eks
skiver med ½-måneformede udskæringer i indsugningen + evt. dyser,
andre gange kan det være noget temmelig vanskeligt (dyrt) som f.eks
anden elektronik, anden krumfætter, anden potter eller andre karbs.
Men det fremgår af cyklens reg. attest hvordan droslingen er foretaget
så det er sådan set bare at spørge sælger, tit skriver de at cyklen
enten kan lev. droslet eller uddroslet og så er det noget simpelt,
ikke helt sjældent er droslingen mere teoretisk, forstået på den måde
at den er indskrevet i reg.attesten (af forsikringshensyn) men i
virkeligheden _er_ den fuldeffekt.
--
-Michael
CBR600 info -
http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/
Div. VF500-, RS250- og CBR600F-dele m.m. til salg på:
http://62.79.120.117/